Yökyläilystä kysymys!

• Viestiketjun aloittaja stressimamma
  • Ensimmäinen viesti
ap
taitaa olla vaikeempaa äitille viedä lasta hoitoon. murehdin nyt jo. on toi lapsi ollu joskus aikasemmin mutta nyt raskauden takia oon yliherkkä. kuvittelen koko ajan että pikkuinen itkee äitiä siellä. :( huoh! äitinä oleminen on joskus niin rankkaa kun murehtii silloinkin kun ei ois tarvetta.

Kyllä meillä on tajunnut :) Ja välillä käy tosiaan niin että itse äiti kaipaa enemmän lasta kotia :ashamed: Monesti käy niin että kun lapset jätetään hoitoon niin minulla tulee itku jo ennen kuin edes ulos ovesta pääsee :snotty:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Kyllä meillä on tajunnut :) Ja välillä käy tosiaan niin että itse äiti kaipaa enemmän lasta kotia :ashamed: Monesti käy niin että kun lapset jätetään hoitoon niin minulla tulee itku jo ennen kuin edes ulos ovesta pääsee :snotty:
mies saa luvan viedä tyttöä sinne mummolaan. taitaa muuten tyttö tulla takasin kotiin ku en raaski jättää. kauhia kun on muuten herkkä mutta nyt kun oon raskaana niin olen ihan mahoton. oikein nolottaa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin ja kiitos vastanneille. <3
kai se menee hyvin. mies kun haluu vähän laatuaikaa kahestaan niin lapsi menossa mummolaan. tuttu ja rakas paikka! :)
mukavaa laatuaikaa eläkä huoli, kyllä muksu pärjää ja nauttii mummon huomiosta!!!
kiitos. <3 mummo oottaa kyllä kovasti.

Yhteistyössä