stressimamma
tajuaako 2.5v että se pääsee kotiin kans sieltä vai luuleeko että äiti on hylänny? yhestä yöstä kyse.
mukavaa laatuaikaa eläkä huoli, kyllä muksu pärjää ja nauttii mummon huomiosta!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin ja kiitos vastanneille. <3
kai se menee hyvin. mies kun haluu vähän laatuaikaa kahestaan niin lapsi menossa mummolaan. tuttu ja rakas paikka!![]()
mies saa luvan viedä tyttöä sinne mummolaan. taitaa muuten tyttö tulla takasin kotiin ku en raaski jättää. kauhia kun on muuten herkkä mutta nyt kun oon raskaana niin olen ihan mahoton. oikein nolottaa.Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Kyllä meillä on tajunnutJa välillä käy tosiaan niin että itse äiti kaipaa enemmän lasta kotia :ashamed: Monesti käy niin että kun lapset jätetään hoitoon niin minulla tulee itku jo ennen kuin edes ulos ovesta pääsee :snotty:
kiitos. <3 mummo oottaa kyllä kovasti.Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:mukavaa laatuaikaa eläkä huoli, kyllä muksu pärjää ja nauttii mummon huomiosta!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin ja kiitos vastanneille. <3
kai se menee hyvin. mies kun haluu vähän laatuaikaa kahestaan niin lapsi menossa mummolaan. tuttu ja rakas paikka!![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel