Yökötysten kauhistus!!

Tein tänään miehelle juustokakkua huomiseksi. Pohjaa varten murskataan digestivekeksit ja niihin nypitään margariini. Sen toimenpiteen jälkeen, mulla oli kädet kuin vauvanpylly. Ei pelkästään hyvin rasvatut vaan myös hyvin kuoritut. Nyt minua yököttää se, että siellä kakun pohjassa on minun kuollutta ihoa. :$ Ja huomenna pitäis sitä syödä. :$

vieras
YÖKS!
Meillä heitän ainekset yleiskoneeseen, ei tulis mieleenkään käsin pistellä menemään! Yöks, kuinkahan anoppi on tehnyt ne omat kakkunsa joita muutaman kerran ehdin siellä syödä.. :/

vieras
Sellanen rautanen survin on kätevä =) Siis pyörylä jossa reijällinen pohjalevy. Saa murskattua ja "nypittyä" samalla vehkeellä. Toimiskohan tavallinen puinen perunasurvin?

hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA vompatinkiihdytin:
Tein tänään miehelle juustokakkua huomiseksi. Pohjaa varten murskataan digestivekeksit ja niihin nypitään margariini. Sen toimenpiteen jälkeen, mulla oli kädet kuin vauvanpylly. Ei pelkästään hyvin rasvatut vaan myös hyvin kuoritut. Nyt minua yököttää se, että siellä kakun pohjassa on minun kuollutta ihoa. :$ Ja huomenna pitäis sitä syödä. :$
Oletko sä joku jauhopää.. ei kai normaali ihminen noin ajattele??

Huvitutti harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi. YÖK! En ole itse koskaan tehnyt kakkua, jos pitäisi nyppiä. Olen aina tyytynyt perinteisiin sähkövatkain kakkuihin. Sisko noita väsää, en kyllä muista miten se nyppi. Enkä kysy, hyi yökötys.

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Mulla on lievää bakteerikammoa, eikä tullut ajatelleeksi silloin kun kakkua aloin väsämään, että nyppiessä kädet kuoriutuu.

vieras
Olen tehnyt sen tsiljoona keksipohjaista kakkua enkä ole koskaan nähnyt ohjetta missä sanotaan, että rasva nypitään sekaan.... Tai sitten en ole edes lukenut vaan olen aina murskannut keksit ja sekoittanut sulan rasvan sinne joukkoon.

Yhteistyössä