Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:onko teilläkin se hikoilu sellaista ihmeellistä..vähän niinkun kylmäähikeä tai jotain :xmas: vähän samantapaista kun heräis kovan kuumeen jälkeen tuskahikeen?
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:onko teilläkin se hikoilu sellaista ihmeellistä..vähän niinkun kylmäähikeä tai jotain :xmas: vähän samantapaista kun heräis kovan kuumeen jälkeen tuskahikeen?
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Onko sulla mitään muita oireita... minkäänlaisia?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:mulla on tätä ollut koko ajan synnytyksen jälkeen, josta aikaa nyt 7 viikkoa. kylmä ja kuuma ja hiki yhtäaikaa. liittyykö hormoneihin vai imetykseen/maidonnousuun?
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Onko sulla mitään muita oireita... minkäänlaisia?
Ei kai...alaselkäsärkyjä on ollut,mutta nekin vähentynyt huomattavasti kun aloitin pilateksen.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja hei:mulla on tätä ollut koko ajan synnytyksen jälkeen, josta aikaa nyt 7 viikkoa. kylmä ja kuuma ja hiki yhtäaikaa. liittyykö hormoneihin vai imetykseen/maidonnousuun?
Juuri tuollain että on kylmä ja kuuma samaan aikaan,tuskaista.Mulla on kyllä synnytyksestä,viimeisimmästä jo 8 vuotta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meillä mies hikoilee ajoittain. Ja ite kyllä oon yhdistänyt sen yliväsymykseen ja stressiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Apua,toivottavasti ei nyt mitään lymfoomaa kuitenkaan.
Mä olen kyllä nyt viime vkl juhlinut aika railakkaasti josko se ylisväsymys sitten ois tän syynä.Täytyykin seuraavan kerran kun juhlii niin katsoa onko samaa..tosin tämänkertainen hikoilu alkoi jo muutamaa päivää ennen vkl...