Yö imetyksen lopettamiseen neuvoja tarvitaan!

vieras
Meillä lopetettiin suunnilleen tuossa samassa iässä yösyömiset, kun itse väsyin jatkuviin heräilyihin. Lopetettiin "syöttö kerrallaan" eli ensin maitoa ei saanut kuin vasta neljän aikoihin, sitten siirtyi maito tuonne kuuden pintaan ja tämän jätti sitten itse pois. Käytännössä, kun vauva heräsi rauhoteltiin sylissä (pelkkä tassuttelu ei auttanut) niin kauan kunnes rauhottui. Ekana yönä meni pitkään, kolmantena jo paremmin. Ja tarkkaan en muista koska itse jätti tuon viimeisenkin syömisen väliin. Yösyöttöjen loputtua kiinteän ruuan määrä lisääntyi huimasti, mutta yöt rauhottui.

Näin siis miellä, ei välttämättä se paras tapa, mutta meillä toimi.

Meillä lopetettiin 7.5 kk iässä kans kerrasta yösyötöt, kun itse väsyin. Mies siirtyi vauvan viereen nukkumaan ja hoiti viikon verran yöt. Tassuttelulla, tutin laitolla ja sylillä. (muistaakseni syliin ei tarvinnut ottaa kun kerran). Eikä vauva sitten loppujen lopuks edes itkenyt yöllä kauaa!! Ei siis nälkä.. Ja kaikkien yöt parani!
Rohkeasti vaan lopettelemaan - varsinkin jos päivällä syödään jo kunnon annokset ruokaa :)

Yhteistyössä