M
Mummu
Vieras
Minun täytyy purkaa tätä asiaa jonnekin, siksi tuohtunut ja surullinen olen. 21.5 perjantaina sain iloviestin "rapakon "takaa , poikavauvan syntymä laitetaan alulle ja potra yli nelikiloinen terve poikahan sieltä tuli. Nykytekniikan ansiosta sain nähdä hänet äitinsä sylissä ruokailemassa jo vajaan kahden tunnin ikäisenä, voi sitä onnea! No, sitä onnea kesti muutama minuutti kunnes pommi räjähti kun tyttöni sanoi ympärileikkaukaen tapahtuvan seuraavana päivänä!!! Yritin tehdä kaikkeni käännyttääkseni heidät, ja ennenkaikkea annoin heille tietoa toisenlaisista näkökulmista, mutta ei , mikään ei auttanut!Puolueeton viimeisin lääketieeteellinen tieto ei puolla millään lailla tätä toimenpidettä jos ei ole kyse esinahan ahtaudesta ja sekin täällä Suomessa leikataan n 10 vuoden ikäisenä. Varmaan ymmärrätte mikä tunne minulla on kun ajattelen pientä avutonta silvottua lapsenlastani siellä kaukana,eikä heidän yksipuoliset perustelunsa toimenpiteelle auta yhtään!Reilun kuukauden päähän jo maksettu lentomatka tuntuu nyt jotenkin hyvin ristiriitaiselta ja niin kuin minä sitä matkaa olen odottanut!!! Ensin ihana Suuri ONNI ja sitten kaiken Repivä POMMI räjähti!! Mikä Neuvoksi?