Ymmärtäväiset naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gekados
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gekados

Vieras
Olen mies ja olen juuri 4 tuntia sitten lopettanut suhteen naiseeni, jonka kanssa sexi oli taivaallista, eikä mikään ollut tabu. Olin hänelle hellä, rakasteltiin, pantiin ja naitiin, mutta sitten tuli kuvioihin hänen entinen ja ""vanha suola janotti liikaa"" Nainen ei haluaisi lopettaa suhdettamme, mutta minusta kolmas pyörä on liikaa ja siksi panin suhteen poikki.
Nyt haluaisin hiukan ""hurvitella"" ja vaihtaa ajatuksia ihanien naisten kanssa ( mielestäni parasta mitä maailmassa on on naiset )

En ole alle parikymppinen vaan tulin juuri papaksi.
En etsi uutta seuraa ""siinä mielessä"" vaan mielipiteiden vaihtoa-periaatteessa mistä tahansa, mutta pidän erittäin paljon sexistä.

Mistä tahansa. Rakastan naisia ja ymmärrät varmaan kun olen jo Pappa niin minulla on jonkinlainen kokemus naisista ja yleensä elämästä. Mutta keskustelu vapaa-valitse aihe.

En tarkoita sitä että minulla on kokemusta naisista olisi jokin suuri juttu. Mutta olen elänyt rikkasta elämää ja minulla on ollut ilo ja kunnia tutustua lukuisiin naisiin ja nämä naiset jo minun olessa nuori opettivat minut. Pidän sexistä, itseasiassa en voisi kuvitella elämää ilman sexiä ihanan naisen kera. Teen tässä ohella kokoajan duunia tietokoneella.siksi vastaukset voi vähän viipyä ja nyt tuli puhelu.... mutta jatketaan.

Mä haluaisin että mut tyydytettäisiin joskus, edes joskus kysyttäisiin että sainko, kun mies ei sitäkään huomaa että saanko..kyllä se nuolee ja nai mutta lopettaa aina kesken, ajattelee vaan itseään. näinä melkein 30 vuotena olen saanut sen kanssa vain noin parikymmentä kertaa..yksin onnistuu kyllä ja pakkokin on yksin kun muuten ei saa.

Ei kuulosta hyvältä.En halua kehua enkä kehu, mutta viimeinen naiseni ja minä rakasteltiin n. 10-15 kertaa vuorokaudessa. Se vaatii rakkautta ja avarakatseutta. Mikään ei saa olla tabu, mutta lähetä viestisi osoitteeseen
sepra@luukku.com , niin jatketaan yksityisimmin. Laita tähän soneran juttuun vastaus kirjoitatko minun luukkuun.