ymmärsinkö oikein?

säästöpossu

Aktiivinen jäsen
19.12.2005
2 253
0
36
vantaan kaupungin sivulla lukee näin:
Poissa olojen vaikutus päivähoitomaksuun

3) jos lapsi on poissa päivähoidosta muusta syystä kuin sairautensa vuoksi kalenterikuukauden kaikkina päivinä, maksuna peritään puolet kuukausimaksun määrästä.

Ylläolevissa tapauksissa tiedot toimitetaan laskutukseen lapsen päivähoitopaikasta ja hyvitykset otetaan huomioon tulevissa laskuissa.

Esikoinen oli koko helmikuun kotona ja silti tuli 200? lasku nii tarkoittaako se nyt et päiväkodin johtaja on "unohtanut" ilmoittaa laskutukseen et hän on ollut poissa, eli mun kannattaa ottaa yhteyttä päiväkotiin eikä suoraan laskutukseen?

Mä ottaisin yhteyttä suoraan laskutukseen, että asia menis samantien perille. Jos eivät siellä kelpuuta sun ilmoitusta, niin sitten ottaisin yhteyttä johtajaan.
Ja jatkossa, jos vastaavia poissaoloja, niin muistuttaisin johtajaa laskutuksesta.

Jos lapsi on koko kuukauden kotona, se pitää ilmoittaa etukäteen päiväkodille, silloin maksu on puolet normaalista maksusta.

Jos lapsi on sairauden takia poissa poikkeuksellisen paljon, silloin pitää toimittaa lääkärin todistus ja sitten voi saada alennusta hoitomaksusta.

ja ku ilmoitin sille johtajalle et pidän pojan kotona n.3 viikkoa helmikuussa nii se itse sanoi et jos jaksan kannattaa pitää koko helmikuun nii tulee halvemmaksi, ja sit päätettiin et näin tehdään ja silti tapahtui näin :kieh: ärsyttää ku pitää alkaa selvittää toi asia nyt....

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mut hei eikös maksut tule aina kuukauden perässä, ja helmikuun maksu maksetaan vasta maaliskuun lopussa? Meillä lasku tulee siis aina n. 15. päivä seuraavaa kuukautta.

joo siis lasku tuli eilen, eräpäivä on 15 maaliskuuta ja maksu on helmikuusta.

no pitää selvittää se asia, aloin vaan miettiä et oon taas ymmärtänyt jotain väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Ylläolevissa tapauksissa tiedot toimitetaan laskutukseen lapsen päivähoitopaikasta ja hyvitykset otetaan huomioon tulevissa laskuissa.

Jos siis hyvitetään myöhemmin?

niin tarkoittaako se sit sitä et siihen menee niin kauan ilmoittaa ja muuttaa se maksu et me maksetaan nyt se 200? ja sit jossain vaiheessa vantaan kaupunki palauttaa meille puolet!? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jos siis hyvitetään myöhemmin?

niin tarkoittaako se sit sitä et siihen menee niin kauan ilmoittaa ja muuttaa se maksu et me maksetaan nyt se 200? ja sit jossain vaiheessa vantaan kaupunki palauttaa meille puolet!? :whistle:

Se hyvitetään teille varmaan maaliskuun laskusta. Eli kun maksatte maaliskuun laskua, se on puolta pienempi, kuin normaalisti.
Tämä lasku on kai tammikuusta? Seuraava on helmikuusta, arvatenkin..
Ja koska poika ei ollut helmikuulla hoidossa, se hyvitetään myöhemmissä laskuissa. Mikäs onkaan myöhemmin kuin helmikuu? No, hyvitys tulee maalis- tai huhtikuun laskusta.

Yhteistyössä