Yllätysvauva :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Todellakin yllättynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Todellakin yllättynyt

Vieras
Kävin neuvolassa että ottaisin pillerit käyttöön niin sano että tehään varalta testi kun nyt oli menkat pari päivää myöhässä...Ja ohoh plussa sieltä pärähti ja viikkoja jo 14+ jotain...Ei mitään oireita ole ollu!

Alkuperäinen kirjoittaja En ymmärrä:
menkat pari päivää myöhässä ja olet jo rv 14+ ??

Menkat tullu tähän mennessä ihan ajallaan ja ollu niin kuin ennenkin...Ei sen niukempia vuotoja tai kestokaan ollut sen lyhempi.
Pikkuinen saanut siis alkunsa jo marraskuussa...
Ihan pökkyrällä päästään...

Lämpimät onnittelut sinulle !

Minullakin nyt 8kk tyttö, jonka olemassa olosta sain tietää viikoilla 14+5 :). Menkat oli tulleet normaalisti siihen saakka ja pahoinvoinnista vasta aloin ajatella, että voinkohan olla raskaana...:)...todellinen yllätys oli minullekin silloin.

Nauti olostasi ja heti plussan jälkeen muuten aloin oksentamaan sitten kunnolla, tiputukseen päädyin ja siihen saakka olin täysin oireeton sitä pahoinvoivaa oloa lukuunottamatta.

Onnea, onnea..:)

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
no miten nopi viikot selvis?

Marraskuun puolella jossain vaiheessa muistelisin että kävi kämmi kondomin kanssa(kortsut siis ollu käytössä)
Menkat kumminki tuli myös sen jälkeenki ja viime vuoden puolella tekemä testikin näytti negaa...
Koon puolesta arvio että jotain tonne päin olis.
Kattovat vielä uudestaan miten on.

Mitä siellä rakenneultrassa tehdään?

auts: Viikot selviää ultrassa, siis tarkalleen. Mutta, kun epäilin, että olen raskaana, niin lääkäri teki sisätutkimuksen ja silloin meinasi, että on alle 12 viikkoa. Menin ultraan muistaakseni seuraavana tai samana päivänä ja selvisi, että onkin viikkoja 14+5. :) Ihana tyttäreni tosiaan nyt 8kk.

Alkuperäinen kirjoittaja Pepsukka:
auts: Viikot selviää ultrassa, siis tarkalleen. Mutta, kun epäilin, että olen raskaana, niin lääkäri teki sisätutkimuksen ja silloin meinasi, että on alle 12 viikkoa. Menin ultraan muistaakseni seuraavana tai samana päivänä ja selvisi, että onkin viikkoja 14+5. :) Ihana tyttäreni tosiaan nyt 8kk.

Olitkin saanut auts jo ap:ltä vastauksen..

Yhteistyössä