yllätys meni pilalle... anoppi huomasi masun eilen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaManna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaManna

Aktiivinen jäsen
26.07.2004
4 433
0
36
Kuopio
miten voi olla mahdollista?? viikkoja on 11+0 ja eilen olivat anoppi ja appi kyllässä. oli kyläilyn jälkeen soittanut mieheni siskolle, että onkohan meille vauva tulossa? olenhan mä lihonut, mutta.. huh. jouluna piti yllätys paljastaa.. tais mennä yllätys pilalle.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja parsakaalenpalanen:
Ei se sitten kummiskaan sulta voinut suoraan kysyä, että onko teille vauva tulossa?!

mä luulen että sillä ehkä oli pieni epäilys että onko se läskiä vai vauva.. sitä kun ei koskaan voi olla varma.. oishan se aika noloa jos olisi kysynyt ja meille ei olis vauvaa tulossa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Ei se sitten kummiskaan sulta voinut suoraan kysyä, että onko teille vauva tulossa?!

mä luulen että sillä ehkä oli pieni epäilys että onko se läskiä vai vauva.. sitä kun ei koskaan voi olla varma.. oishan se aika noloa jos olisi kysynyt ja meille ei olis vauvaa tulossa :laugh:

Tosiaan :laugh:

No joo, noloa oli sekin, kun oltiin miehen veljen muksun ristiäisissä, seisoin mummun takana ja se mietti ääneen appiukolle että onkohan se mahza raskaana, kun ei kehtaa kysyä... Appiukko katteli mua ja viittoili mahaa, mä pudistin päätäni. Mulla siis turpos maha kun söin ennen lähtöä ja mietin ja miehelle sanoin et ihan varmasti alkaa ihmettely mun mahasta.
Mutta, onnea odotukseen!

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:

No joo, noloa oli sekin, kun oltiin miehen veljen muksun ristiäisissä, seisoin mummun takana ja se mietti ääneen appiukolle että onkohan se mahza raskaana, kun ei kehtaa kysyä... Appiukko katteli mua ja viittoili mahaa, mä pudistin päätäni. Mulla siis turpos maha kun söin ennen lähtöä ja mietin ja miehelle sanoin et ihan varmasti alkaa ihmettely mun mahasta.
Mutta, onnea odotukseen!

:laugh:

Mun anoppi kehuskelee aina, että tietää jo niin ajoissa, että hyvä , jos asianosainen edes tietää, hengityksestä kuulemma. Tässä se touhotti miehen siskosta (saa esikoisen huhtikuussa), että hän on aavistanu jo kauan sitten. Se hengitys... tuumasin vaan sille, ettei mun hengityksessä vissiin oo mitään outoa ollu... Hää oli vähän, että no :o ... (viikkoja 13+)

Mie kun olen valmiiksi paksu, niin yleensä on päässy hyvin puoleen väliin odotusta ja ylikin, ettei kukaan nää...

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Mun anoppi kehuskelee aina, että tietää jo niin ajoissa, että hyvä , jos asianosainen edes tietää, hengityksestä kuulemma. Tässä se touhotti miehen siskosta (saa esikoisen huhtikuussa), että hän on aavistanu jo kauan sitten. Se hengitys... tuumasin vaan sille, ettei mun hengityksessä vissiin oo mitään outoa ollu... Hää oli vähän, että no :o ... (viikkoja 13+)

Mie kun olen valmiiksi paksu, niin yleensä on päässy hyvin puoleen väliin odotusta ja ylikin, ettei kukaan nää...

hyvä, anopille jauhot suuhun, Oliko nolona?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:

hyvä, anopille jauhot suuhun, Oliko nolona?

No ei, meillä ollaan paljon tekemisissä, eikä tarvii nolostella. Ja väittää (ja on varmaan ihan tosissaankin), että odotus on ilonen asia. Muutamalta muulta on kuullu kommenttia, että eikö noita nyt olis jo ollu.... Neljättä, kun toivotaan nääs =)

joo no, naisille kyllä kehittyy semmonen kuudes aisti siitä, joillekkin ainakin. :)

itse huomasin miehen siskosta ennenkun kertoi joskus rv10, ja maha ei siis ollut yhtään kasvanut. jotenkin vaan näytti niin nuutuneelta. sanoin sillon miehelle, että joko tuo "jenni" on raskaana tai sillä on menkat, todennäkösesti raskaana.

ei se siis välttämättä liity siihen mahankasvuun, vaan ihan naisen olemukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
joo no, naisille kyllä kehittyy semmonen kuudes aisti siitä, joillekkin ainakin. :)

itse huomasin miehen siskosta ennenkun kertoi joskus rv10, ja maha ei siis ollut yhtään kasvanut. jotenkin vaan näytti niin nuutuneelta. sanoin sillon miehelle, että joko tuo "jenni" on raskaana tai sillä on menkat, todennäkösesti raskaana.

ei se siis välttämättä liity siihen mahankasvuun, vaan ihan naisen olemukseen.

no tuli miehen siskolta viesti että "mamma on bongannut masun", luulen että masusta oikeasti oli päätellyt..

Mä olin 7. viikolla raskaana kun mun mutsi kysy; "Sisu, ootko sinä raskaana?". :o Eikä taatusti näkyny vielä siinä vaiheessa!! Mies kysy mutsilta sit myöhemmin, että mistä se sen hoksasi, niin äiti vaan sano, että kyllä hän omansa tuntee... Ne vaan näkee sen olemuksesta.

Itse plussasin kp 29 juhannusta edeltävänä keskiviikkona v2005. Mun äiti katteli mua koko juhannuksen jotenkin kummallisesti hymyillen. No muutaman viikkoa myöhemmin kun kerrottiin, niin äiti totetsi " kyllä mä vähän sitä aavistelinkin juhannuksena". Ja on kyllä aikas hyvin kun olin itekin tiennyt vasta pari päivää!! Niin ja meillä oli silloin esikoinen 8kk..

Minun sisko on nähnyt "enneunen" molempien minun raskauksien alussa. Ekalla kerralla sanoi että hitsi oli todentuntuinen uni, olit pienen vauvan kanssa, silloin olin viikkoa ennen tehnyt positiivisen raskaustestin. Toisella kerralla sanoi että no jo taas näin unta että sinä olit pienen vauvan kanssa. Silloin kysy suoraan että odotanko. Silloin olin kanssa vasta pari viikkoa aiemmin tehnyt positiivisen testin.

Yhteistyössä