Yllätys kuukupissa (yrjöttävää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marjaleena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marjaleena

Vieras
On tiputellut vuotoa toista kuukautta.. E-pillereiden aikana.
Toissapäivän alkoi vuotamaan sen verran enemmän että laitoin kuukupin. Eilen iltapäivän tyhjäyksellä plotkahti lavuaariin noin 5*7cm kappale jotakin :x

Hetken tutkin, ja tulin siihen tulokseen et sen tätyy olla istukka että en ole tiennyt että oon raskaana. Siinä kun oli verisuonia ja sellanen nauhamainen että olis voinut olla napanuora. Sydämen mallinen ja halki ikäänkuoin keskeltä. Kuukuppi oli täynnä sitä "kudosta" ja olin ihan onneton.

Soitin lääkärille ja tarkasteltuaan sitä sanoi että se ei näytä sikiö kudokselta. Että toden näköisesti mulla on tiputtelu vuoto kerännyt "hieman" limakalvoa ja nyt se tuli tarpeeksi isoksi ja pois. Voi yrjä, se oli kammottavan näköinen ja puhumattakaan siitä luulosta että kuvittelin jo keskenmenon itselleni vaikkei siis ole yritystä edes päällä..

Olispa ollut kiva kun kesken kiivaan seksin se olisi päättänyt tula isännän päälle sieltä. Olis varmaan ollut viimeinen kerta kun sellaista herkkua saa :D voi yök..

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
elä ny hermostu en mä pahalla kysynyt. Anteeksi.

:)

Joo ei, oli vaan sellanenkin paniikki eilen ja piti vartoo monta tunia että pääsi sinne lääkäriin, ja kun olin ihan varma et keskenmeno ja kohta tulee sikiö perässä niin .. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
elä ny hermostu en mä pahalla kysynyt. Anteeksi.

:)

Joo ei, oli vaan sellanenkin paniikki eilen ja piti vartoo monta tunia että pääsi sinne lääkäriin, ja kun olin ihan varma et keskenmeno ja kohta tulee sikiö perässä niin .. :(

ymmärrän :hug:

No kyllä siinä vähän helvetti soikoon sekasin menee.
Avuton olen kun en tiedä miltä mun kohdunlimakalvo näyttää?
Tietäsittekö itse?
Te ette vaan kehtaisi ottaa sinne mitää mukaan ettei vaan hävetä! Sitä vartehan ne lääkärit on että ne tälläsiä sekopäitä hoitaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No kyllä siinä vähän helvetti soikoon sekasin menee.
Avuton olen kun en tiedä miltä mun kohdunlimakalvo näyttää?
Tietäsittekö itse?
Te ette vaan kehtaisi ottaa sinne mitää mukaan ettei vaan hävetä! Sitä vartehan ne lääkärit on että ne tälläsiä sekopäitä hoitaa!

Ihan oikein toimit, jos kehosta tulee ulos jotain semmosta, josta et tiedä mitä se on, niin lääkäriinhän sitä kuuluu mennä.

Yhteistyössä