Yllätyin positiivisesti! Epilaattorista....

17.10.2008
396
0
16
Ostin joulukuun alussa epilaattorin ja oon tosi tyytyväinen siihen. Kyseessä vielä kaikkein halvin minkä löysin, en raaskinut sijoittaa rahaa jos oiskin huono juttu.
Eka kerta SATTUI, mut toinen kerta ei yhtään. Siinä tuli mukana joku kylmägeelipakkaus, mut en sitä jaksanut käyttää. Venytin kädellä vaan ihoa, niin se auttoi.
Ihan strategisiin paikkoihin en oo uskaltanut kokeilla, mut jaloissa toimii! Mä voi suositella lämpimästi!

Alkuperäinen kirjoittaja Kersantti Karoliina:
Ostin joulukuun alussa epilaattorin ja oon tosi tyytyväinen siihen. Kyseessä vielä kaikkein halvin minkä löysin, en raaskinut sijoittaa rahaa jos oiskin huono juttu.
Eka kerta SATTUI, mut toinen kerta ei yhtään. Siinä tuli mukana joku kylmägeelipakkaus, mut en sitä jaksanut käyttää. Venytin kädellä vaan ihoa, niin se auttoi.
Ihan strategisiin paikkoihin en oo uskaltanut kokeilla, mut jaloissa toimii! Mä voi suositella lämpimästi!

ja minkäköhän merkkinen se oli...?

Joo, en käyttäisi muuta.
Ja se ekojen kertojen tuska loppuu hiljalleen, ja sitten kun pääsee "rytmiin", ei tartte ajella kuin n.5viikon välein. Ei kutinaa, ei sänkeä..
Ja ajelen myös kainalot sekä alapään.

joululahjaksi.kerranki oli kuunnellu mitä haluun!toimiva todellakin on.ja niin siistii jälkee!
kuivausrummun(kerrostalossa todella kätevä!) jälkeen laite mitäs en luopus=))

Alkuperäinen kirjoittaja niin on:
joululahjaksi.kerranki oli kuunnellu mitä haluun!toimiva todellakin on.ja niin siistii jälkee!
kuivausrummun(kerrostalossa todella kätevä!) jälkeen laite mitäs en luopus=))

mäki vihjailin mut en saanu.täytyy varmaa ostaa ite kunha saa eka vähän ylimäärästä millä sit ostaa,täytyy kai ruveta säästään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla kasvo sitten kaikki karvat 'sisäänpäin' vai miten sitä sanotaan..

miten ne sisään kasvaa,saako niit sit enää ajeltua ??

No epilaattorilla ajaessa voi kasvaa ja mulla kasvaa. Sit niitä pitää puristella ulos.

no taitaa sit jäädä eppu ostamat ja höyläys saa jatkua.enmä tahdo puristella niit ulos..

No epilaattorilla ajaessa voi kasvaa ja mulla kasvaa. Sit niitä pitää puristella ulos.

Mulla rupes ihan höylätessäkin kasvamaan sisäänpäin. Nyt ei ole moista ainakaan vielä havaittuna. laitteen ohjeessa kehotettiin rasvaamaan hyvin ajelun jälkeen, ja ennalta ehkäisyksi myös aika ajoin kuorimaan ihoa (eli kuorintavoiteella tai sienellä hangaten)

Alkuperäinen kirjoittaja Kersantti Karoliina:

Mulla rupes ihan höylätessäkin kasvamaan sisäänpäin. Nyt ei ole moista ainakaan vielä havaittuna. laitteen ohjeessa kehotettiin rasvaamaan hyvin ajelun jälkeen, ja ennalta ehkäisyksi myös aika ajoin kuorimaan ihoa (eli kuorintavoiteella tai sienellä hangaten)

ei mulla kyllä höylätes oo tullu tota ongelmaa...kai sen nyt huomais jos olis sisääpäin kasvanu.

Yhteistyössä