Ylläri miehelle ja nyt itkettää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En tiedä onko lapsellista, mutta harmittaa niin paljon, että meinaa itku päästä :(

Siivosin meidän molemmat autot. Ei ollut pakko, kukaan ei pyytänyt / käskenyt tms, mutta halusin. Halusin siivota myös mieheni auton, joka oli tuhat kertaa sotkuisempi kuin omani (hänen työstään johtuen). Nyt sitten olen kadottanut yhden lapun... Se ei oikeasti ole mikään tärkeä, pelkkä ale-lippu erääseen tapahtumaan. Oli lapselle luvannut lipun, en tiennyt että ovat edes suunnitelleet tuonne tapahtumaan menoa.
Nyt sitten sain huudot siitä, että mitäs menin siivoamaan ja nyt kyllä saan itse selittää lapselle miksei ale-lippua olekaan! Voin kyllä kustantaa täyden hinnan lipusta, siitä ei ole kyse, mutta tuossa siis kiitos yllätyksestä, josta luulin hänen ilahtuvan.
Ymmärtäisin, jos olisin hävittänyt jonkun oikeasti tärkeän lapun, mutta kamoon... ale-lippu! Olen penkonut kaikki pussit ja nyssäkät ja roskikset ja autotallin - en löydä.

Tässä nyt itku kurkussa puren hammasta yhteen ja mietin, käynkö lappamassa ne roskat ym takaisin hänen autoonsa...

Minä kävisin työntää ne roskat takas autoon.
Ite on lappunsa hävittänyt. Mistä lähtien muka miehet on jotain alekuponkeja keräilleet, kunhan yrittää ettei muka tarvitse lähteä sinne

Minä kävisin työntää ne roskat takas autoon.
Ite on lappunsa hävittänyt. Mistä lähtien muka miehet on jotain alekuponkeja keräilleet, kunhan yrittää ettei muka tarvitse lähteä sinne

Kyllä se kuponki siellä oli, näin omin silmin ja laitoin paikkaan X. Ajattelin jo lapun nähdessäni, että miksi sillä on tommonen kun meillä ei ole ollut tapana noissa tapahtumissa käydä. Jos olisi ollut lippu esim. lätkämatsiin, olisin aivan takuulla säästänyt sen. Nyt vaan heitin jonnekin, en tosiaan edes kuvitellut et sille on muka oikein käyttöäkin!

Taitaa tulla hiljainen ilta...

Sitten vaan pyydät kauniisti anteeksi, ja koitat hyvittää asiaa jotenkin.

Miksi minun pitää miehelle hyvittää yhtään mitään? Lupasin jo maksaa lapselle täysihintaisen lipun, mikäli haluaa kaverinsa kanssa tuohon tapahtumaan mennä. Kaveri olisi joka tapauksessa joutunut itse maksamaan koko lippunsa.
Mielestäni mitään katastrofaalista ei ole tapahtunut, ukko sai puhtaan auton, lapsi saa lippunsa jos haluaa ja minä haukut niskaan. Nice :(

Olikohan pointti loppujen lopuksi vain se, ettei tykännyt, että hänen autoaan siivotaan tarkistamatta onko se ok? Itse en pidä moisista yllätyksistä vaan mukavampi olisi, jos joku kysyisi etukäteen, että saanko siivota autosi. Niin tyhmältä kuin se kuulostaakin.

Mä luulen myös, että siivous ei ollut miehelle mikään sellainen kiva ylläri, kuin itse ajattelit. Monille miehille kun ei ole nin väliksi on sotkusta vai siivottua. Hän ei tainnut vaan ymmärtää, että luulit tehneesi jotain kivaa hänelle, vaan ajatteli vaan tyyliin "ai toi siivosi auton, jaa, mutta mitä, kadotti mun säästämän lipun, no pitikö se auto sitten just nyt mennä siivoamaan, hemmetin naiset ja siivoaminen".
Mä suosittelisin että kertoisit miehelle että siivosit siksi kun halusit ilahduttaa, ja nyt tuntuu pahalta kun lopputuloa olikin riita.

Eiku otat Fiskarsin halkaisukirveen ja lyöt sen terän konepellistä keskeltä läpi ja jätät sen siihen. Sitten tokaiset miehellesi että kaikkea sitä sattuu, kun ei näin helteellä käytä hattuu...

Yhteistyössä