Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
Yllätys
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Mimmuli83, post: 24083194, member: 19848"]</p><p>...jatkuu</p><p></p><p>Ilmeestäsi ja etumukseesi ilmestyvästä pullotuksesta voin päätellä, että haluaisit mieluiten jälkiruuan ensin. Hymyilen ilkikurisesti ja yhtä aikaa tunnen lämpimän ailahduksen sisimmässäni. Rakastan sitä tunnetta kun saan kerta toisensa jälkeen sinut niin himokkaaksi. Se kiihottaa minua entisestään.</p><p></p><p>Nousen viereesi. Lämpöä tuikkiva katseesi lämmittää sisintäni vain lisää. Huulemme kohtaavat kevyesti. </p><p>Kohotan käteni poskiasi vasten ja kutittelen ylähuultasi kevyesti kieleni kärjellä. Huokaiset ja kierrät kätesi ympärilleni ja puristat minut voimakkaasti miehekästä vartaloasi vasten. Keinutan vartaloani sinua vasten musiikin tahtiin. Kätesi hakeutuvat lähes paljaille pakaroilleni ja puristat lantiomme tiukasti yhteen. Suutelet minua ahnaasti ja silti niin pehmeästi. Ah, miten rakastankaan taitavien huuliesi pehmeyttä omillani ja voimakasta vartaloasi omaani vasten.</p><p>Tunnut niin mielettömän hyvältä näinkin mutta haluan sinut lähemmäs, iho ihoa vasten. Tunnen kovettuneen miehuutesi lantiotani vasten ja pelkkä ajatus siitä miltä se näyttää ja maistuu saa veden herahtamaan kielelleni. Olen niin koukussa kalusi makuun ja sen uskomattoman sileään tuntuun huulillani, että voisin helliä sitä kielelläni ja huulillani tuntitolkulla vaikka joka päivä. </p><p></p><p>Olen joskus kertonut sen sinulle ja nauroit minulle lämpimästi ja rutistit lujasti. Sanoit, ettet panisi pahaksesi ollenkaan. Tunnut rakastavan sitä miten käsittelen aarrettasi. </p><p></p><p>Sen muisteleminen lisää entisestään kuumotusta jalkovälissäni sekä haluani hemmotella miehuuttasi.</p><p>Mielikuva herkkutikkaristasi saa käteni hakeutumaan lihaksikkaan selkäsi kautta pyöreille pakaroillesi ja sieltä pullottavalle etumuksellesi. Haluan tuottaa sinulle niin paljon nautintoa kuin ikinä osaan. Hyväilen sinua hetken housujen päältä mutta haluat tuntea kosketukseni suoraan ihollasi ja pääsetkin yllättävän nopeasti eroon vaatteistasi. Hengähdän, kuten niin usein, kun näen alastoman kiihottuneen vartalosi edessäni. </p><p>Kahmaiset minut takaisin syliisi ja lämpimät sormesi sivelevät ensin hellästi niskaani ja annat sitten sormiesi soljua hellästi pitkien hiusteni läpi pitkin selkääni. Kätesi laskeutuu pakaroilleni. Hyväilet hetken käsilläsi pyörivin liikkein peppuani. Kumarrut samalla suukottamaan pehmeästi kaulaani.</p><p>Vuosien kuluessa olet oppinut tietämään tarkalleen, mistä pidän. Nautin hetken kosketuksestasi silmät ummessa ja pää taaksepäin taivutettuna. </p><p>Irrottaudun silti otteestasi, hitaasti avaan silmäni ja arvaat niiden ilkikurisen ja nautinnon sekaisesta tuikkeesta sekä kiusoittelevasta huulien nuoleskelustani mitä aion seuraavaksi tehdä. Naurahdat. Tiedän sinun pitävän tulevasta.</p><p></p><p>Käteni hakeutuvat lanteillesi. Suukottelen ja kutittelen kielelläni kaulaasi. Jatkan hitaasti alas päin tehden leveää siksakkia rintakehälläsi. Hyväilen peukaloillani kevyesti pyöritellen kiveksiäsi ja lopulta huuleni hakeutuvat kivikovan kalusi terskalle. Asetun polvilleni eteesi. </p><p>"Ihana kalu!" kuiskaan ja nuolaisen kevyesti terskaasi, kostutan huuleni kunnolla ja upotan sileän nupin suuhuni ja imeskellen vedän sen taas hitaasti ulos. Tunnustelen nautiskellen, silmät ummessa kieleni kärjellä terskasi sileää pintaa ja varren ja terskan saumakohtaa. Nuolen sitä antaumuksellisen rakastavasti joka puolelta ja imaisen sen jälleen suuhuni. Kerta kerralta imen ihanan tikkarisi syvemmälle suuhuni. Jatkan hellimistäsi tovin aikaa kiihdyttäen koko ajan pikkuhiljaa tahtia.</p><p>"Luoja, miten hyvää teet mulle kulta! Tunnen itseni ihan kuninkaaksi." sanot.</p><p>Hymyilen, katson silmiisi, isken silmää ja mumisen kaluasi vasten: "Se on vähän tarkoituskin."</p><p>Hengität raskaasti ja tunnen kätesi takaraivollani. Painat itsesi syvemmälle suuhuni. Ahmin kaluasi mumisten nautinnosta. Miten ihanaa onkaan saada sinut nauttimaan niin paljon. Ja aina maistutkin niin taivaallisen hyvältä. </p><p>Huudahtaen laukeat voimakkaasti suuhuni ja nielen kastikkeesi.</p><p>Suukotan vielä terskaasi hellästi ennen kuin nousen ylös. Halaat minua lämpimästi. Hymyilet rakastavasti. </p><p>Kummallakin on ihana olo. </p><p></p><p>"Maistuisko nyt pääruoka?", kysyn. Silmissäsi välähtää. Mielessäsi taisi käväistä, että minä olen pääruoka vaikka tiedätkin, että tarkoitin tällä kertaa ruokaa.</p><p>Nyökkäät virnistäen ja silmää iskien ja rutistat minua vielä kerran ennen kuin alamme tutkia mitä herkullisen tuoksuisen tarjottimen kannen alta paljastuisi.</p><p></p><p></p><p>...jatkuu..</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Mimmuli83, post: 24083194, member: 19848"] ...jatkuu Ilmeestäsi ja etumukseesi ilmestyvästä pullotuksesta voin päätellä, että haluaisit mieluiten jälkiruuan ensin. Hymyilen ilkikurisesti ja yhtä aikaa tunnen lämpimän ailahduksen sisimmässäni. Rakastan sitä tunnetta kun saan kerta toisensa jälkeen sinut niin himokkaaksi. Se kiihottaa minua entisestään. Nousen viereesi. Lämpöä tuikkiva katseesi lämmittää sisintäni vain lisää. Huulemme kohtaavat kevyesti. Kohotan käteni poskiasi vasten ja kutittelen ylähuultasi kevyesti kieleni kärjellä. Huokaiset ja kierrät kätesi ympärilleni ja puristat minut voimakkaasti miehekästä vartaloasi vasten. Keinutan vartaloani sinua vasten musiikin tahtiin. Kätesi hakeutuvat lähes paljaille pakaroilleni ja puristat lantiomme tiukasti yhteen. Suutelet minua ahnaasti ja silti niin pehmeästi. Ah, miten rakastankaan taitavien huuliesi pehmeyttä omillani ja voimakasta vartaloasi omaani vasten. Tunnut niin mielettömän hyvältä näinkin mutta haluan sinut lähemmäs, iho ihoa vasten. Tunnen kovettuneen miehuutesi lantiotani vasten ja pelkkä ajatus siitä miltä se näyttää ja maistuu saa veden herahtamaan kielelleni. Olen niin koukussa kalusi makuun ja sen uskomattoman sileään tuntuun huulillani, että voisin helliä sitä kielelläni ja huulillani tuntitolkulla vaikka joka päivä. Olen joskus kertonut sen sinulle ja nauroit minulle lämpimästi ja rutistit lujasti. Sanoit, ettet panisi pahaksesi ollenkaan. Tunnut rakastavan sitä miten käsittelen aarrettasi. Sen muisteleminen lisää entisestään kuumotusta jalkovälissäni sekä haluani hemmotella miehuuttasi. Mielikuva herkkutikkaristasi saa käteni hakeutumaan lihaksikkaan selkäsi kautta pyöreille pakaroillesi ja sieltä pullottavalle etumuksellesi. Haluan tuottaa sinulle niin paljon nautintoa kuin ikinä osaan. Hyväilen sinua hetken housujen päältä mutta haluat tuntea kosketukseni suoraan ihollasi ja pääsetkin yllättävän nopeasti eroon vaatteistasi. Hengähdän, kuten niin usein, kun näen alastoman kiihottuneen vartalosi edessäni. Kahmaiset minut takaisin syliisi ja lämpimät sormesi sivelevät ensin hellästi niskaani ja annat sitten sormiesi soljua hellästi pitkien hiusteni läpi pitkin selkääni. Kätesi laskeutuu pakaroilleni. Hyväilet hetken käsilläsi pyörivin liikkein peppuani. Kumarrut samalla suukottamaan pehmeästi kaulaani. Vuosien kuluessa olet oppinut tietämään tarkalleen, mistä pidän. Nautin hetken kosketuksestasi silmät ummessa ja pää taaksepäin taivutettuna. Irrottaudun silti otteestasi, hitaasti avaan silmäni ja arvaat niiden ilkikurisen ja nautinnon sekaisesta tuikkeesta sekä kiusoittelevasta huulien nuoleskelustani mitä aion seuraavaksi tehdä. Naurahdat. Tiedän sinun pitävän tulevasta. Käteni hakeutuvat lanteillesi. Suukottelen ja kutittelen kielelläni kaulaasi. Jatkan hitaasti alas päin tehden leveää siksakkia rintakehälläsi. Hyväilen peukaloillani kevyesti pyöritellen kiveksiäsi ja lopulta huuleni hakeutuvat kivikovan kalusi terskalle. Asetun polvilleni eteesi. "Ihana kalu!" kuiskaan ja nuolaisen kevyesti terskaasi, kostutan huuleni kunnolla ja upotan sileän nupin suuhuni ja imeskellen vedän sen taas hitaasti ulos. Tunnustelen nautiskellen, silmät ummessa kieleni kärjellä terskasi sileää pintaa ja varren ja terskan saumakohtaa. Nuolen sitä antaumuksellisen rakastavasti joka puolelta ja imaisen sen jälleen suuhuni. Kerta kerralta imen ihanan tikkarisi syvemmälle suuhuni. Jatkan hellimistäsi tovin aikaa kiihdyttäen koko ajan pikkuhiljaa tahtia. "Luoja, miten hyvää teet mulle kulta! Tunnen itseni ihan kuninkaaksi." sanot. Hymyilen, katson silmiisi, isken silmää ja mumisen kaluasi vasten: "Se on vähän tarkoituskin." Hengität raskaasti ja tunnen kätesi takaraivollani. Painat itsesi syvemmälle suuhuni. Ahmin kaluasi mumisten nautinnosta. Miten ihanaa onkaan saada sinut nauttimaan niin paljon. Ja aina maistutkin niin taivaallisen hyvältä. Huudahtaen laukeat voimakkaasti suuhuni ja nielen kastikkeesi. Suukotan vielä terskaasi hellästi ennen kuin nousen ylös. Halaat minua lämpimästi. Hymyilet rakastavasti. Kummallakin on ihana olo. "Maistuisko nyt pääruoka?", kysyn. Silmissäsi välähtää. Mielessäsi taisi käväistä, että minä olen pääruoka vaikka tiedätkin, että tarkoitin tällä kertaa ruokaa. Nyökkäät virnistäen ja silmää iskien ja rutistat minua vielä kerran ennen kuin alamme tutkia mitä herkullisen tuoksuisen tarjottimen kannen alta paljastuisi. ...jatkuu.. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kirjoita seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan ilman pilkkuja: 8, 5, 5
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
RKP = Rotuoppien ja Kallonmittausten Puolue
Tänään 01:21
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Tuleeko Stubd ja Vartiainen dildot otsaan teipattuina Linnanjuhliin pride-lippuja heilutellen
Tänään 01:07
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Peter Franzén täräyttää suorat sanat Suomesta: ”Ei välitetä paskaakaan”
Eilen 22:59
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Mihin kirkkoon aiot mennä huomenna?
Eilen 21:47
vierailija
6 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Niukat menkat seksin jälkeen
Eilen 19:08
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Putlerin hyökkäys ballistisilla hypersoonisilla ohjuksilla länttä vastaan
Eilen 16:58
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Vain k/b jutut
Eilen 15:16
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Amerikkalaisyhtiö ehdottaa, että Suomesta tehtäisiin ydinjätteen loppusijoituspaikka. Posivasta maailman säteilevin paikka
Eilen 15:03
vierailija
39 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Tuleeko Stubd ja Vartiainen dildot otsaan teipattuina Linnanjuhliin pride-lippuja heilutellen
Started by vierailija
Tänään 01:07
Luettu: 40
Aihe vapaa
2.
RKP = Rotuoppien ja Kallonmittausten Puolue
Started by vierailija
Tänään 01:21
Luettu: 21
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti
Latest: vierailija
5 min sitten
Aihe vapaa
2.
Mihin kirkkoon aiot mennä huomenna?
23 min sitten
Aihe vapaa
3.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
50 min sitten
Aihe vapaa
4.
Mut bannattin vauvalta, ei voi muuta kuin NAURAA!
Tänään 03:47
Aihe vapaa
5.
Amerikkalaisyhtiö ehdottaa, että Suomesta tehtäisiin ydinjätteen loppusijoituspaikka. Posivasta maailman säteilevin paikka
Tänään 03:44
Aihe vapaa
6.
Vauvat Aihe vapaa -keskustelun venäjäfobia. Yksikin sana Venäjän hyökkäyksen etenemisestä ja pamahtaa bannit.
Tänään 02:02
Aihe vapaa
7.
Uusien ravitsemussuosituksien kommentointi kummastuttaa
Tänään 01:55
Aihe vapaa
8.
Niukat menkat seksin jälkeen
Tänään 01:28