Yllätys Raskaus.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kokemuksia etsin mut siis ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 20v, ennestään löytyy lapsia 4kpl. Kaikki kouluikäsiä jo, yksi täysi-ikänen. Ikää meillä on reippaasti alle 40v.
Nyt sit on käynnyt niin et raskaus tullut täysin yllätyksenä ehkäsystä huolimatta.
Miehen reaktio oli et nyt pitää tehdä jotain, et ei lisää.
Itse taas en tiiä mitä tehdä. En ole suunitellut et lisää tulisi mut joku sanoo et en halua luopua tästä. Pelko et kadun pian jos keskeytän. Jotenkin kun katson lapsia mietin et tommonen samanlainen olisi mahassa kasvamassa. Se tunne et luopuisin voi olla kamala kokemus.
mitä ihmettä tässä tekis?
 
Kokemuksia etsin mut siis ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 20v, ennestään löytyy lapsia 4kpl. Kaikki kouluikäsiä jo, yksi täysi-ikänen. Ikää meillä on reippaasti alle 40v.
Nyt sit on käynnyt niin et raskaus tullut täysin yllätyksenä ehkäsystä huolimatta.
Miehen reaktio oli et nyt pitää tehdä jotain, et ei lisää.
Itse taas en tiiä mitä tehdä. En ole suunitellut et lisää tulisi mut joku sanoo et en halua luopua tästä. Pelko et kadun pian jos keskeytän. Jotenkin kun katson lapsia mietin et tommonen samanlainen olisi mahassa kasvamassa. Se tunne et luopuisin voi olla kamala kokemus.
mitä ihmettä tässä tekis?
Mä sanoisin et tee niinku sydän sanoo❤ Kaikkea ei kannata ajatella järjellä☺ Tsemppiä!🥰
 
vierailija
Keskustelet puolisosi kanssa vielä kerran ihan kunnolla. Kerrot omat tuntemukset ja kuuntelet hänet. Kysyt miltä hänestä tuntuu jos päätät pitää lapsen, hyväksyykö hän asiaa vai ei ja jos ei, mitä se käytönnössä tarkoittaa. Eroa?

Kun saat kaikkeen tuohon vastauksen, voit puntaroida mikä sinulle on tärkeintä. Inhottava tilanne, jos käy niin, että jostain on luovuttava, mutta vain sinä itse tiedät mikä juuri sinulle oikea ratkaisua.

Tsemppiä vaikeeseen tilanteeseen!
 
vierailija
Olen ihan hukassa kun yllätys raskaus iski, ja koulut on kesken mutta perheen lisäyksestä on ollu puhetta. Olen siis täyttämässä vasta 18, mitä pitäisi tehdä?
 
vierailija
Sinulle vierailija sanoisin et kuuntele ja mieti sydäntä.
Itse olin 18v kun sain esikoisen. Ammattikoulua kerkesin käymään 2,5v kun jäin äitiyslomalle. Jatkoin koulun loppuu kun lapsi oli 1v.
Asioilla on tapana järjestyä ennemmin tai
Myöhemmin.❤

nää on naisena vaiketa päätöksiä
 

Yhteistyössä