Katsopa tuliko viestiä :wave: .Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Kuka lähtee mukaan?!
Lähetät jollekin paikalla olevalle yv:n, ihan mitä tahansa kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Kerropa lisää kun en tiedä miten toimia :ashamed:
Kirjaudu ulos ja takas sisälle niin taas näkkyyAlkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Ei voi lähettää, kun väittää etten muka ole kirjautunut.Minulla ei näy laisinkaan kirjekuorta tuolla yksityisviestit jälkeen
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Kirjaudu ulos ja takas sisälle niin taas näkkyyAlkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Ei voi lähettää, kun väittää etten muka ole kirjautunut.Minulla ei näy laisinkaan kirjekuorta tuolla yksityisviestit jälkeen
Mulla kyllä on kirjautuneena mutta tilttaa heti kun yrittää avata tai lähettää postia |OAlkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Ei voi lähettää, kun väittää etten muka ole kirjautunut.Minulla ei näy laisinkaan kirjekuorta tuolla yksityisviestit jälkeen
mie oon huomannu et jos täällä "assuu" niin tuo kirjekuori juttu ei toimi tahi näy..Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Kirjaudu ulos ja takas sisälle niin taas näkkyyAlkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Ei voi lähettää, kun väittää etten muka ole kirjautunut.Minulla ei näy laisinkaan kirjekuorta tuolla yksityisviestit jälkeen
Jahas, eipäs tullut mieleen.Kiitoksia
:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:mie oon huomannu et jos täällä "assuu" niin tuo kirjekuori juttu ei toimi tahi näy..Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Kirjaudu ulos ja takas sisälle niin taas näkkyyAlkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Ei voi lähettää, kun väittää etten muka ole kirjautunut.Minulla ei näy laisinkaan kirjekuorta tuolla yksityisviestit jälkeen
Jahas, eipäs tullut mieleen.Kiitoksia
:ashamed:
Jep.Ei aukea ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Mulla tökkii yv:t ja pahasti. En saa kirjoitettua enää viestejä. Tökkiikö muilla?