Ylivieskan suunnan äipät....

  • Viestiketjun aloittaja hennis
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2004 klo 17:27 millamaria kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2004 klo 17:27 hennis kirjoitti:
Olisko Kärkkäisellä hyvä nähä? =) ;) :xmas: samalla jouluostoksia vois tehä ja syyä pedrinaksessa. :p tai käy muuki paikka King Meal esim toine hyvä paikka. =)
jeeee pedriinakseen!! :p :p tällä kertaa mä sit otan sitä kanaa ja ristikkoperunoita!!!..tai pihviä maustevoilla ja kermaperunoilla.. :ashamed: :p :p
Niin ja sitten kuitenkin lopulta se tavallinen...... ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Mä en ole tulossa on niin paljon raha reikiä muutenkin,että ei oikein tiedä mieten joulukuusta selviää!!! :eek: :eek: :eek: :eek: Mutta pitäkäähän hauskaa!!! =) =) =) =) =)
 
Tytsy
Me tuon Henniksen kanssa tunnetaankin jo entuudestaan... Ajattelin palstallekin ilmoittaa että olen erittäin mielelläni tulossa Ylivieskan tapaamiseen, jos ei mitään muuta tule samalle päivälle ja jos neiti nukkuu hyvän yön niin jaksaa äitikin tulla tutustumaan teihin muihin äityleihin. :)

Samalla nostelen tätä ilmoitusta ettei huku tuonne muitten joukkoon... :LOL:
 
Tytsy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2004 klo 12:47 Tytsy kirjoitti:
Me tuon Henniksen kanssa tunnetaankin jo entuudestaan... Ajattelin palstallekin ilmoittaa että olen erittäin mielelläni tulossa Ylivieskan tapaamiseen, jos ei mitään muuta tule samalle päivälle ja jos neiti nukkuu hyvän yön niin jaksaa äitikin tulla tutustumaan teihin muihin äityleihin. :)

Samalla nostelen tätä ilmoitusta ettei huku tuonne muitten joukkoon... :LOL:
Yleensä siis kirjoittelen nimimerkillä Hanne... :attn: ;)
 
Toista odottava
Löytyipä mielenkiintoinen palsta.. Itse asun kanssa Ylivieskassa , vasta vuoden oon asunut ja toinen lapsi syntyy helmikuussa. Eli onko tää teidän tapaaminen sellainen "suljetun piirin" kohtaaminen vai saako sinne osallistua myös tälläinen ulkopuolinen hengenheimolaisia kaipaava äiti? :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2004 klo 18:33 Toista odottava kirjoitti:
Löytyipä mielenkiintoinen palsta.. Itse asun kanssa Ylivieskassa , vasta vuoden oon asunut ja toinen lapsi syntyy helmikuussa. Eli onko tää teidän tapaaminen sellainen "suljetun piirin" kohtaaminen vai saako sinne osallistua myös tälläinen ulkopuolinen hengenheimolaisia kaipaava äiti? :wave:
Minäkin siis olen ensimmäistä kertaa osallistumassa tuohon tapaamiseen. Itse olen tammikuussa perheen kanssa Kalajoelle muuttanut. Että eikun tervetuloa mukaan vaan, itsekin innolla odotan tuota tapaamista...! ;) :wave:
 
hennis
Että sitä joo vaan että tajusin kuka kirjottaa uudella nickillä. ;) Oli muuten hyvät juhlat eilen. B) =) Kaikki uudet vaan mukaan kans kiva että uusia mammoja saadaan messiin. =) :wave:
 
Hanne harmaana
Nostelen :kieh: ja ilmottelen että mulle passaapi aivan hyvin tuo klo 12.00, eipä mee sitte turhan myöhään kotiintulo jos vauvankin jättää kotiin isän hoiviin... :whistle: ;)

Joko ootte muut tietosia mitä lapsillenne ostatte joululahjoix? Meillä isommalle on iso lahjalista kyhätty, mutta mitäs tälle 2½ kk:lle osaa ostaa, jotain vaatetta ja lelua... :xmas:
 
hennis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2004 klo 18:33 Toista odottava kirjoitti:
Löytyipä mielenkiintoinen palsta.. Itse asun kanssa Ylivieskassa , vasta vuoden oon asunut ja toinen lapsi syntyy helmikuussa. Eli onko tää teidän tapaaminen sellainen "suljetun piirin" kohtaaminen vai saako sinne osallistua myös tälläinen ulkopuolinen hengenheimolaisia kaipaava äiti? :wave:
mukaan vaan kaikki uudetki rohkeasti!!! =) =) :wave:
 
toista odottava
Eli koska se kokoontuminen on? Paikka on vissiin Kärkkäinen ja aika 12? Mut päivä?

Voisin tulla käymään syömässä mutta en mielellään lähde kiertään kauppaa kun oon joutunut saikulle ja ainoa asento mikä ei tee supistuksia ja tukalaa olo on makuuasento.. :eek:

Viikkoja kasassa vasta kuiten 27+5 niin ei uskalla riskeereta turhalla kävelyllä ja pööpöilyllä :/
 

Yhteistyössä