YLittykö perhe väki vallan raja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ewi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja aargh:
Ahdistaa lukee tuota tekstiä, kun yksikään yhdyssana ei ole oikein kirjotettu, enkä muutenkaan ymmärrä ollenkaan. Mikä pikkupää?

Minuakin rasittaa ja ärsyttää lukea tekstiä, jossa kaikki yhdyssanat on kirjoitettu erikseen, mutta jos on lukihäiriö, asia on ihan ymmärrettävä. Tekstin ymmärtämistä tuollainen asia ei haittaa. Sitä en kyllä ymmärrä, miksi Ewi on korvannut kaikki "minä"-sanat "ittellä" ja kutsuu lastaan "pikku pääksi". Nuo asiat olisi taatusti helppo korjata ja tekisivät tekstistä tuhat kertaa luettavampaa. Minäkin kuulin nyt vasta, että pikku pää tarkoittaa lasta, eikä "itteä":o Juttu tuli heti ymmärrettävämmäksi.

Lukihäiriöiselle sanat "minä" ja "itse" tarkoittavat samaa. Riittää aivan hyvin kun muistaa niistä toisen. "pikku pää" on ihan hellyyttävä lempinimi lapselle. Oikeilla nimillähän täällä harva puhuu, eikä se ole tarpeenkaan. Nuo Ewin antamat lempinimet ovat vielä hyvin kuvaavia kuten toinen lapsi "poika tyttö".

Painu ewi vittuun trollaamasta. Eiköhän se ole selvä jos henkilö KIRJOITTAA tälleen, että "PIKKUPÄÄ I++= ITTES HUUTA +ANOPPI LAPSAYTTA PIKKUPAA KIRKUU+//=== ITTE HUUTAa"
niin silloin on kyseessä trollaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
taidan itte olla aika omituinen sitten, mutta mulla ei ole pienintäkään vaikeutta ymmärtää Ewin tekstejä :)

Ei minullakaan. Tuo, että jotkut ärsyyntyvät Ewin kirjoituksista kertoo siitä, että tässä yhteiskunnassa ei tahdota hyväksyä sellaisia jotka poikkeavat harmaasta massasta. Kaikkien pitäisi ilmeisesti heidän mielestään olla täsmälleen samanlaisia, käyttäytyä samalla tavalla ja olla samaa mieltä asioista. Erilaisuutta pelätään.

Alkuperäinen kirjoittaja ajatella:
taidan itte olla aika omituinen sitten, mutta mulla ei ole pienintäkään vaikeutta ymmärtää Ewin tekstejä :)

Ei minullakaan. Tuo, että jotkut ärsyyntyvät Ewin kirjoituksista kertoo siitä, että tässä yhteiskunnassa ei tahdota hyväksyä sellaisia jotka poikkeavat harmaasta massasta. Kaikkien pitäisi ilmeisesti heidän mielestään olla täsmälleen samanlaisia, käyttäytyä samalla tavalla ja olla samaa mieltä asioista. Erilaisuutta pelätään.

Pitääkö vääntää rautalangasta, että Ewi _provoilee_? Tuo kirjoitustyyliKIN on ihan vain huumoria/vitsi!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Pitääkö vääntää rautalangasta, että Ewi _provoilee_? Tuo kirjoitustyyliKIN on ihan vain huumoria/vitsi!

Voi olla ja todennäköisesti onkin. Tekee silti aivan hyvää hieman riepottaa hieman niitä "täydellisiä" palstailijoita, jotka kuvittelevat olevansa aina oikeassa ja ärsyyntyvät jopa siitä kun joku ilmaisee itseään poikkeavalla tavalla. Valopilkkuja ja huumoria tarvitaan tässä maailmassa.

se onko Ewi provo tai ei, ei lainkaan vaikuta siihen miten helposti luettava hänen kirjoitustapansa on mulle :)

Lukihäiriöiselle sanat "minä" ja "itse" tarkoittavat samaa.

Ei pidä nyt ihan paikkansa kaikkien lukihäiriöisten kohdalla. Kyse ei taida tuossa tapauksessa olla lukihäiriöstä vaan jostain muusta? Lukihäiriöinen yleensä sekottaa yhdyssanat ja kaksoiskonsonantit, ja muuta sellasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Mistä lähtien (tästä??? --->>> ) luki häiriö aiheuttaa vähintäänkin omituista tekstin käsittelyä??? ___===>>

Tätä minäkin olen usein ihmetellyt, ja sitte toi profiili teksti, onko se vallan jonkun muun kirjoittama?

Painu ewi vittuun trollaamasta. Eiköhän se ole selvä jos henkilö KIRJOITTAA tälleen, että "PIKKUPÄÄ I++= ITTES HUUTA +ANOPPI LAPSAYTTA PIKKUPAA KIRKUU+//=== ITTE HUUTAa"

Siis sehän on täysin selvää, mutta miksi siitä pitää noin kovat pultit?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Siis sehän on täysin selvää, mutta miksi siitä pitää noin kovat pultit?

Siksi, että on paljon ihmisiä, jotka oikeasti tarvitsevat tukea näinkin omituisiin asioihin kuin saako muut lyödä minua/lapsiani. Se, että joku tekee näin räikeää pilkkaa suututtaa.

Yhteistyössä