Ylireagoinko??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyl mä ainakin huolestuisin jos mies ihan tosissaan kuvittelee mun lasten flirttailevan ja miettii nyt, et pitäiskö siihen jotenkin vastata. :O Ootko varma, ettei ollut ihan täys vitsi?

Varmaan laittaisin poliisille viestiä sen lisäksi että pidän lapset kaukana.

Poliisille siksi, että vaikka mies ei olisi koskaan tehnytkään mitään, niin jos tulevaisuudessa tekee, heillä on ainakin jonkin muunkin ilmoitus oudosta käytöksestä. Paitsi tietenkin jos poliisi ei kirjaa mihinkään ylös tällaisia ilmoituksia...

ja mies sanoi ettei tiedä mitä tekisi..mitä tarkoitti tällä?

sitä ettei osaa suhtautua asiaan aikuismaisesti, kun ei ymmärrä miksi lapset käyttäytyy niinkuin käyttäytyy?
jos aikuinen ei ole ollut lapsien kanssa tekemisissä, saattaa tällaisia tilanteita tulla eteen, eikä niissä ole mitään pedofiilisia merkityksiä kuitenkaan.

vaikka itse olen ollut paljonkin lasten kanssa tekemisissä, joutuu joskus tilanteisiin ettei tiedä mitä tekisi/sanoisi, kun joku lapsi tekee jotain johon en osaa suhtautua normaalisti.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;22261319:

sitä ettei osaa suhtautua asiaan aikuismaisesti, kun ei ymmärrä miksi lapset käyttäytyy niinkuin käyttäytyy?
jos aikuinen ei ole ollut lapsien kanssa tekemisissä, saattaa tällaisia tilanteita tulla eteen, eikä niissä ole mitään pedofiilisia merkityksiä kuitenkaan.

vaikka itse olen ollut paljonkin lasten kanssa tekemisissä, joutuu joskus tilanteisiin ettei tiedä mitä tekisi/sanoisi, kun joku lapsi tekee jotain johon en osaa suhtautua normaalisti.

Hänellä itsellään on lapsia. Ollaan tunnettu hänet 6vuotta ja nyt tuli tällainen ongelma.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;22261319:

Tarkoitti siis, ettei tiedä harrastaisiko heidän kanssaan seksiä vai ei. Lapsen kehitykseen kuuluu testata millainen käyttäytyminen aikuisiin tehoaa ja mukana voi toki olla sellaistakin, jota aikuinen sanoo flirtiksi. Naiseksi kasvamiseen kuuluu esim. keimailu. Mutta aikuinen on se joka laittaa rajat. Lasten kanssa ei käydä seksuaalisviritteisiä keskusteluja, eikä harrasteta seksiä.

Tarkoitti siis, ettei tiedä harrastaisiko heidän kanssaan seksiä vai ei. Lapsen kehitykseen kuuluu testata millainen käyttäytyminen aikuisiin tehoaa ja mukana voi toki olla sellaistakin, jota aikuinen sanoo flirtiksi. Naiseksi kasvamiseen kuuluu esim. keimailu. Mutta aikuinen on se joka laittaa rajat. Lasten kanssa ei käydä seksuaalisviritteisiä keskusteluja, eikä harrasteta seksiä.

no jos se tota olis tarkoittanut, niin lasten äidiltähän se ensimmäisenä menis kysymään et mitä mä tekisin:headwall:

[QUOTE="vieras";22261530]Tuo on käsittääkseni juuri se selitys mitä pedofiilit yms. käyttää. Että en se minä ollut, lapsi teki aloitteen...[/QUOTE]

Juurikin näin. :(

Yhteistyössä