Ylipinkeä olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja upupaepops
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

upupaepops

Aktiivinen jäsen
05.07.2008
1 089
0
36
Tänään ollut ihan ihmeen ylipinkeän olo, ihan ku olis maha pumpattu täyteen ilmaa, missään asennossa ei ole hyvä olla... Raskausviikkoja tasan 34. Huomenna puoliltapäivin äippäpolilla ultra kun sf-mitta kasvanut kahdessa viikossa 25 senttimetristä 31 senttimetriin. Tää on oikeasti aika inhaa kun ei ole hyvä seistä, ei istua eikä maata.

Tsempatkaa mua, enää maksimissaan kahdeksan viikkoa ja sitten saan nyytin syliin :attn:

Mulla on kanssa välillä maha tosi kovana ja isona ja painavana ja raskaana ja hankalana ja... :whistle: Riippuu pitkälti vauvan asennosta. Jotenkin se saa edelleen väännettyä siellä itseään niin, et äiti on välillä hätää kärsimässä, et tätäkö sitten vielä nelisen, ehkä kuutisen viikkoa... :xmas:

Mun piti tuosta sf-mitasta sulle kirjoitella jo aiemmin, mutta palsta kaatui. Onko sulla ollu koko ajan sama mittaaja? Mulla itsellä on vaihdellut mittaaja ja samalla mitta, vaikka jokainen on ollut varma siitä omasta saamasta mittaustuloksestaan... B) Pompsahti alakäyrältä yläkäyrälle ja sit kai keskikäyrälle, kun olikin taas seuraavassa mittauksessa kahden viikon päästä sentin vähemmän kuin edellisellä kerralla. Itsekin pelästyin tuota isoa pomppausta ja vaikka ultrassa olikin todettu just, et kaikki ok, kuuklettelin asiaa ja totesin, et tuo sf-mitta on tosiaan epätarkka ja antaa paljon vääriä pelästytyksiä. Älä siis vielä ole turhan huolissasi. (p.s. siihen voi vaikuttaa myös kohdun asento, vauvan asento, istukan sijainti jne. eli siksikin voi olla heittelyä mitoissa). :)

Juu sama mittaaja ollut, ja kyllähän tää maha on ihan silminnähden kasvanut valtavasti tosi lyhyessä ajassa. Mutta huomenna tosiaan ultra, pitäisi selvitä onko jotakin huolen aihetta vai ei. Tosin mä huolestun tällaisista asioista jo ennakkoon.

Yhteistyössä