Ylipainosta puheen ollen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuodatusta ilman vastauksia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuodatusta ilman vastauksia?

Vieras
Mä olen aina ollut ns. pyöreä. Joko normaalipainon ylärajoilla tai siellä +10kg. No nyt on sitten jo +15 :( ja ekaa kertaa eläissäni MINÄ olen tyytymätön painooni ja itseeni. Itseäni oksettaa oma olemus ja nämä läskit. Laihdutin jo liki 10 kiloa raskauskiloja syksyllä, mutta motivaatio jotenkin loppui ja sit nyt osa on tullut takaisin ja en löydä motivaatiota mistään! Liikun paljon, mutta syön vielä sitäkin enemmän. Rakastan ruokaa ja etenkin herkkuja enkä tunnu saavan mitään kuria sille herkkujen syönnille :( APUUVA! Tai miten tähän kukaan voisi auttaa :( Karppaus olisi paras vaihtoehto ja siten olen joskus tiputtanutkin, mutta kahden lapsen yksinhuoltajana ei todellakaan ole varaa syödä vhh-dieetin mukaisesti. Hiilarit kun on niitä halpoja :(

mä olen ollut vasta pari viikkoa laihiksella (80 kg/160 cm) ja sain ystävältä lainaan painonvartijoitten pistesysteemit.
Fundeerasin, että en ala ihan heti kaikkein tiukimmalle 20 pinaa/päivä, vaan hitaasti loiventaen tästä... Ja kyllä se 20 pistettä oikeasti riittää koko päiväksi! Herkut on tietty förbi...

En voisi elää ilman leipää, puuroa ja hedelmiä. En siis hetkeäkään edes harkinnut karppaamista. mä syön päivässä sen verran leipää kun karpit kuukaudessa. Ruisvarrasleivässä on 35 kcal per pala. Sitä voi aina vetäistä kun närpsityttää...

jatkan...
niin siis, en kuvitelekaan, että eläisin koko kesän ilman jatskiä! No WAY!

Mutta liikuntapisteillä tienaan itselleni sen jätskin tai oluen.
Nyt onkin tulossa ankara viikko, perjantaina on nääs kostea illanvietto... mutta mä sitä nyt yhden laihiksen takia väliin jätä! Ei mulla oo mitään pakkoaikataulua tässä.

Yhteistyössä