Ylipainoiset huom! Onko teille VIERAAT ihmiset huomautelleet painosta???!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
laiha
Tiiän että kysyttiin ylipainoisilta, mutta vastaan silti. Oon ollut aina alipainoinen, ja mulle on kyllä huomautelleet myös vieraat ihmiset, että oon "liian laiha". Se oli erityisen kivaa varsinkin herkän itsetunnon teini-iässä...

yhfg
Minäkään en ole ikinä ollut ylipainoinen, vaan juurikin hoikemmanpuoleinen. Oman kokemuksen mukaan todellakin enemmän huomautellaan "alipainosta". Millä oikeudella? Miksei ihmiset voi vaan keskittyä siihen omaan elämään? Minä en todellakaan pidä kohteliaana, että joku näkee asiakseen kommentoida minun tai kenenkään muunkaan fyysisiä muotoja. Ei fyysiseen olemukseen tarvitse kiinnittää niin paljon huomiota.

"vieras"
Mä olin vielä kaks vuotta sitten ylipainoinen, bmi yli 30. Kertaakaan en muista kenenkään huomauttaneen painostani eikä kukaan ole tuijottanut. Tai ok, joskus nuorempana baarissa joku humalainen kommentoi.

"vierailija"
Ei ole huomautellut mutta isäni sanoi tässä taannoin, että onko sun pakko juoda limpparia kun se lihottaa. Eräs työkaverini on joskus sanonut että kun laihtuisit, niin olisit nätimpi. Ja oikeassa tietenkin on, mutta ei se oikeasti kellekään kuulu.

ftyt
Tiiän että kysyttiin ylipainoisilta, mutta vastaan silti. Oon ollut aina alipainoinen, ja mulle on kyllä huomautelleet myös vieraat ihmiset, että oon "liian laiha". Se oli erityisen kivaa varsinkin herkän itsetunnon teini-iässä...
Toi on muuten ihan totta, vierestä seuranneena huomannut saman. Ihan kuin se olisi yhtään soveliaampaa huomauttaa alipainosta, typerää :(

Yhteistyössä