Ylioppilaslakin omistavat tähän pinoon

  • Viestiketjun aloittaja yo
  • Ensimmäinen viesti
On se tuolla varastossa ja mies eilen tuumas et se on aivan kellastunut... mä en oo vielä niiiiin vanhan :D

Viime vappuna oli mulla päässä, mutta jätän tänä vuonna väliin ku se on kai kutistunu tai jotain ku ahdistaa päässä koko ajan...
 
On mulla lätsä. Ei vaan just tietoa missä.

Sen tiedän, että siinä on iso tahra Dark Ciderista (Se oli muuten hiton hyvää, miks sitä ei saa enää :p ) ja saumoissa vieläkin hietsun rannasta hiekkaa.

Päässä se ei ole sen saamisen jälkeen ollut.
Ja kun joku kysyi miksi, niin mun vastaus on, etten ole vielä nähnyt ihmistä jolle se myssy sopisi. Vähiten mulle. Jos haluan näyttää vappuna hölmöltä, haen tiimarista vaikka naamarin sitä varten.
Missään mielessä en kyseistä pipoa pidä niin arvostettavana saavutuksena, että pelkästään senkään takia haluaisin näyttää idiootilta.
 
jatkogallup
Tässä ketjussa on niin monta, jotka eivät yo-lakkia ja -tutkintoa arvosta, että täytyy tehdä jatkokysymys: riippuuko arvostus arvosanoista? Eli arvostavatko hyvin arvosanoin kirjoittaneet suoritustaan enemmän kuin matalammin arvosanoin kirjoittaneet, tai niukin naukin läpäisseet?
 
toinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sopiiko tänne 70-luvulla yo-lakin saanut? Silloin tutkinto oli arvosaan, nythän se ei ole mitään.
Eiköhän tänne sovi, mutta uteliaisuuttani kyselen, että mikäs se sinä oot sanomaan, ettei nykyset ylioppilaat oo "mitään"?! :eek:

Hän taitaa tarkoittaa yo-tutkinnon arvostusta, ei uudempia ylioppilaita sinänsä. Tässäkin ketjussa niin moni sanoo, että ei arvosta yo-tutkintoa miksikään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jatkogallup:
Tässä ketjussa on niin monta, jotka eivät yo-lakkia ja -tutkintoa arvosta, että täytyy tehdä jatkokysymys: riippuuko arvostus arvosanoista? Eli arvostavatko hyvin arvosanoin kirjoittaneet suoritustaan enemmän kuin matalammin arvosanoin kirjoittaneet, tai niukin naukin läpäisseet?
Paha sanoa. Mun paperit on M, eli ei hyvä, ei huono.

Mutta mä sain ne sillä, että opettelin juomaan olutta, syömään pizzaa ja lukemalla kirjoituksia varten reaaliin 2 kirjaa, kummastakaan aiheesta en edes kirjoittanut.

Muista en siis tiedä, mutta mä en pidä sitä myssyä minään juuri siksi, että sen ja keskitason paperit sai mun mielestä tekemättä yhtään mitään, eikä siitä ole sellaisenaan vielä edes mitään hyötyä.
Jos olisin ollut fiksumpi, olisin mennyt amikseen jo silloin.
 

Yhteistyössä