V
voiko olla liian kiltti?
Vieras
AINA auttamassa muita vaikka sitten omat asiat jäis tekemättä, tai sitten niin että se apu jonka kaverit ottavat mieheltä vastaan on yksipuoleista, ei molemmin puolista...nytkin lupasi taas huolehtia ystäväpariskunnan koirista niiden ollessa lapissa ja tälläkin hetkellä on sen pariskunnan emäntää käyttämässä naapurikaupungissa, niitten auto kun on huollossa ja se on siirrettävä huoltamosta toisee ja sen oma mies on jo siellä lapissa ja ei siis käytettävissä...auttamisen minä ymmärrän MUTTA nyt meidän loman ajan me ollaa sidottu hoitamaan toisten koiria jos omille saataskin hoitaja että jossain voitas käydä jne..ja toisinpäin apu tosiaan ei tänne yllä...huokaus...
kyseessä lapseton pariskunta joka saa reissata yhdessä mielinmäärin ympäri vuoden ja aina ne koirat miehen hoidossa...meillä 3 lasta ja koiraa ja me kun päästäs ni ei...ne kaverin koirat.
palkaksi aina saa hienoa konjakkia tms. ja sitten onkin hyvä syy juoda se ja minä sitten hoidan kodin ja lapset sillä aikaa...iskee niin välillä vihaks vaikka maailman kiltein mies onkin..liiankin?
kyseessä lapseton pariskunta joka saa reissata yhdessä mielinmäärin ympäri vuoden ja aina ne koirat miehen hoidossa...meillä 3 lasta ja koiraa ja me kun päästäs ni ei...ne kaverin koirat.
palkaksi aina saa hienoa konjakkia tms. ja sitten onkin hyvä syy juoda se ja minä sitten hoidan kodin ja lapset sillä aikaa...iskee niin välillä vihaks vaikka maailman kiltein mies onkin..liiankin?