Yli miehestä. Mutta miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *turhis*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

*turhis*

Vieras
Erosta nyt puolisen vuotta, suhde päättyi exän tahdosta. Tämän puolen vuoden aikana ollaan välillä oltu tekemisissä, mutta lähinnä vain baari-iltojen jälkeen, samaan sänkyyn ollaan päädytty. Tämä mies on kunnon pelimies, yhden viikonlopun aikana naisia saattaa olla useitakin. Ja uskon, että multa se haluaa pelkkää seksiä vaikka välillä kertoo välittävänsä musta ihan todella. Aina tällöin olen niin myytyä naista, suunnittelen yhteistä tulevaisuutta, mutta sitten miehen yhteydenpito taas lakkaa. Tämä toistunut jo useasti...

Tällä meiningillä vain satutan itseäni, se on huomattu. Mutta silti miehestä yli pääseminen on todella vaikeaa. Monesti olen päättänyt että nyt ei enää, mutta sitten taas retkahdan. Millä hitolla mä saisin itseni ja etenkin ajatukseni irti tuosta retkusta?!

Kokemuksia?

Katsele ymäprillesi siellä baarissa ja huomaat että on monta muuta mielenkiintoista. Ja ainahan sä voit puolestasi käyttää sitä hätävarana ja tuikkaat aamun tullen pihalle ja suuntaat ajatuksesi uusiin ja tuleviin.

selvinpäin teet itsellesi selväksi miksi et alennu enää tämän pelimiehen seksileluksi. Kirjoita vaikka paperille tapaamisiin liittyvät plussat (jos niitä ylipäätään on) ja miinukset ja lueskele niitä aina säännöllisin väliajoin. Itsekunnioitusta harjoittelemaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Älä mene enää samaan ravintolaan joissa hän käy.
Poista numero äläkä vastaa jos soittaa.
Tee totaalinen pesäero.

Ehkä joku laastari saattaisi myös auttaa.

Peesi. Exäsi tekee sinua kohtaan todella rumasti, sillä tuollainen "näennäinen" ystävällisyys on kaikkein raukkamaisinta jätettyä kohtaan

Mä tein näin ja tämä kikka toimi mulla ainakin heti, uskomatonta, mutta niin vain kävi.... Eli hyväksyin asian että rakastan erästä miestä todennäköisesti koko elämäni, ja kuvittelin tälle miehelle sydämmessäni konkreettisen paikan joka on varattu hänelle, ihan pienen vain. Ja sitten lukitsin tuon paikan ja kadotin avaimen. Nyt se rakkaus on lukittu pieneen koloon sydämmessäni ja se pysyy siellä eikä häiritse jokapäiväistä elämääni, mutta silti suurin osa sydämmestäni on vapaa ja avoin uudelle rakkaudelle.

Älä pidä mitään yhteyttä! Tiedän se on alkuun vaikeaa, mutta tee se itsesi takia. Samassa tilanteessa olen ollut. Ja ajattele, maailmassa on n. 3 miljardia miestä, miksi tyytyisit tommoseen pillunmettästäjään?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä pidä mitään yhteyttä! Tiedän se on alkuun vaikeaa, mutta tee se itsesi takia. Samassa tilanteessa olen ollut. Ja ajattele, maailmassa on n. 3 miljardia miestä, miksi tyytyisit tommoseen pillunmettästäjään?

Ei kun pillupöllöön (vrt. munahaukka) :D .

Uusimmat

Yhteistyössä