T
*turhis*
Vieras
Erosta nyt puolisen vuotta, suhde päättyi exän tahdosta. Tämän puolen vuoden aikana ollaan välillä oltu tekemisissä, mutta lähinnä vain baari-iltojen jälkeen, samaan sänkyyn ollaan päädytty. Tämä mies on kunnon pelimies, yhden viikonlopun aikana naisia saattaa olla useitakin. Ja uskon, että multa se haluaa pelkkää seksiä vaikka välillä kertoo välittävänsä musta ihan todella. Aina tällöin olen niin myytyä naista, suunnittelen yhteistä tulevaisuutta, mutta sitten miehen yhteydenpito taas lakkaa. Tämä toistunut jo useasti...
Tällä meiningillä vain satutan itseäni, se on huomattu. Mutta silti miehestä yli pääseminen on todella vaikeaa. Monesti olen päättänyt että nyt ei enää, mutta sitten taas retkahdan. Millä hitolla mä saisin itseni ja etenkin ajatukseni irti tuosta retkusta?!
Kokemuksia?
Tällä meiningillä vain satutan itseäni, se on huomattu. Mutta silti miehestä yli pääseminen on todella vaikeaa. Monesti olen päättänyt että nyt ei enää, mutta sitten taas retkahdan. Millä hitolla mä saisin itseni ja etenkin ajatukseni irti tuosta retkusta?!
Kokemuksia?