Yli-innokas "äiti" + uusi täällä.

Hei annsuli täälä on myös yksi innokas"äiti" joka on saanut kerta toisensajälkeen pettyä tidin tuloon ja nega testiin !

Täälä vuosi yritystä takana ja lasta ei vaan kuulu .. ystävät pamahtelee raskaaksi ympärillä ja minä joudun aina tyytymään menkkoihin :/
Olen toki myös suunnitellut kaikkea ja ajatellut lapsien nimet ja lastenhuoneen sisutuksenkin valmiiksi :D
mutta,nyt on aika rauhoittua ..

Toivon sinnulle parempaa tuuria ja onne yrityksiin ! :flower:
 
Mulla oli kans ensimmäinen yrityskuukausi aivan liiankin yli-innokasta, seuraavassa kuussa jo rauhallisempaa ja nyt sitten 3 kk myöhemmin jo sellainen tosi lunki olo,että tulee jos on tullakseen. Eiköhän se ole aika luonnollista innostua aluksi, ja sitten se tasaantuu... Ja kuka sanoo, ettet voisi tulla raskaaksi ensimmäisellä kerralla, kyllähän monille niinkin käy. :) onnea matkaan!
 
HIEPS!

Täällä kans yks yli-innokas-ei vielä-äiti!! ensimmäinen yk menossa kp 10. ja samat mietteet kun muillakin täällä. Itse tilasin vauva lehdenkin :D itsellä 5 päivän päästä mahd ovulaatio :) <3 niin ja raskaus vatteita on haalittu kasaan jo kauan sitten. :D PLUSSA TUULIA!!!
 
Viimeksi muokattu:
Plussatuulia ja onnea matkaan teillekin! Minullakin käynyt mielessä vauvalehden tilaus, mutta mies varmaan siinä vaiheessa olisi sitä mieltä, että homma karkaa jo käsistä kun vauvaa ei vielä näy - eikä ole edes kunnolla yritettykää :D Ja toisaalta, jos ei tärppääkään vielä aikoihin, lehti varmaan masentaisi lisää.. :(
 
Yksi "yli-innokas" ilmoittautuu myös mukaan! :wave: Ehkäisy jätettiin viime kuussa pois eli yk 1 menossa ja kiertopäiviä kertynyt vasta 5. Kuitenkin jännityksen sekaisissa tunnelmissa ollaan täälläkin. :) ollaan rennosti liikenteessä, eli tarkoituksena ei ole ruveta kyttäämään oviksia tai muutakaan :) toivotaan että hyvin käy.

Onnea kaikille plussaa yrittäville! :heart:
 

Yhteistyössä