Yli-ikäinen tälle palstalle?

• Viestiketjun aloittaja Hanhiemo
  • Ensimmäinen viesti
Hanhiemo
-- vai mitä vikaa vikaa vikaa...kun Tampereelta huhuillaan mutta koskaan ei vastata?
32 vee kotiäiskä oon ja ettiny samalla linjalla olevia,ilmeisesti olen ainut laatuaan B)
Ei ole vaatimuksia onko sulla lapsia 1 vai kymmenen,meillä on viis,kunhan päänsisus kolahtaa.En jaksa olla tarkka ja nipo,12 vuotta kotiäitinä opettaa :LOL:
Pidän syvällisistäkin jutuista ja kyllästyn seurusteluun jos yksipuolista.
No jos ei livekaveria löydy niin meilatkaa edes samanlaiset hörhöt että tiedän etten ole kuitenkaan ainut :p
hanhiemo72@msn.com

mirakatti
B) Onhan täällä ainakin yks täys hörhö :D Vissiin vähän liian :D hörhö tälle palstalle.....Kurkkaa profiili ja päätä itse ;) Ikää tasan 33 ja paikkana tietenkin se Tampere.

Aconite
Onhan tällä palstalla toinenkin yli-ikäinen hörhö-mamma :D
Täällä toinen aika paljon samanlaisia asioita harrasteleva omituinen otus, Tampereen suunnalta minäkin.
Olen eläinhullu, luontorakas puitten halailija, anarkistisia ajatuksia omaava, pehmeitten arvojen kannattaja, oman polkuni tallaaja, elämänkatsomukseltani wicca ja muutenkin epäsovinnainen mystikko.
Arvostan ihmisessä rohkeutta kulkea omaa tietään, suvaitsevaisuutta ja välillä rankkaakin huumorintajua.
Jos haluat kirjoitella, laitathan sp-osoitteesi =)

Yhteistyössä