YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Kotihommien keskeltä.

Touhis: Meidän neiti lupasi huomenna laittaa mulle listan kirjoista, joita hän ei enää tarvitse, laitan se sitten sinulle.

Joo, noi kirjat ovat ihan järkyttävän kalliita. Eilen haimme kolmoselle opuksen, joka maksoi 51e. Eikä se ole edes kallein hankinta. Ja tämä kirja tuli siis ammattikoululaiselle; lukio tulee maksamaan moninkertaisesti.

Menen jatkamaan keittiön raivaamista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vilmaville:
Kotihommien keskeltä.

Touhis: Meidän neiti lupasi huomenna laittaa mulle listan kirjoista, joita hän ei enää tarvitse, laitan se sitten sinulle.

Joo, noi kirjat ovat ihan järkyttävän kalliita. Eilen haimme kolmoselle opuksen, joka maksoi 51e. Eikä se ole edes kallein hankinta. Ja tämä kirja tuli siis ammattikoululaiselle; lukio tulee maksamaan moninkertaisesti.

Menen jatkamaan keittiön raivaamista.
Kiitos vilmaville laita se lista tulemaan yksityisviestinä niin ei pääse kaikki noita kirjoja sinun välityksellä huhuilemaan. ;) Meinaan vaan kun saatta tällä palstalla sen jälkeen tulla melkoinen "ruuhka". :snotty: :LOL:
Joo kyllä nuo kirjat kalliita on mekin joudutaan hankkimaan yksi jonka ovh on 50.29eur. :eek: :eek: :eek:

Jaahas se olis kohta suunnatava sinne juna-asemalle muksuja ja vierasta vastaan. He kyllä tulevat tosiaankin eri junilla lapset etelän suunalta ja vieras pohjosen. Mut sattu niin sopivasti et junien tulolla ei ole väliä kuin reippaat puolituntia. sillä kun tuossa äsken soitin lapille niin he kertoivat heidän junan viel olevan myöhässä.
Mut nyt huikopalaa nappaamaan ja sitten autonratin taakse asetun.

:wave: -touhis- :wave:
 
Työviikonloppu ohi, rättiväsynyt olo... Mutta huomenna sitten vapaa :D...

mimuli: Kovaa aikaa elät, mutta siitä on vain suunta ylöspäin! Toiset onnistuu raskautumaan hyvinkin nopeasti uudelleen, sinä voit ihan hyvin olla yksi heistä! Yksi työkaverini oli uudestaan raskaana jo 2 kk. km:n jälkeen. Ja olen kuullut nopeammastakin tahdista =) Aina on toivoa!!!
Tuosta sairaslomasta... Meinasin sängyltä tippua, kun tuota kolmea päivää mulle sairaalasta työnsivät. Olin niin romuna henkisesti, että eihän musta olisi ollut töihin vielä sen aijan jälkeen. Joten marssin työterveyslääkärille, ja se kirjoitti viikon sairiksen. Siellä olin päättänyt olla coolisti, mutta niin vaan kävi, että kun lääkäri (nainen) alkoi kysellä, mikä on, niin itkuun pillahdin. Jestas, että nolotti, vaikka järki sanoo, ettei tuossa mitään häpeämistä ole! |O

mimmimamma: Kauhea tilanne teillä töissä!
:eek: Enpä kyllä yhtään ihmettele, jos on stressiolo. Luonnotonta, jos ei olisi! Meidän työpaikalla tuollainen tilanne on ollut joitakin vuosia ennen sinne tuloani (olen ollut 5 v. samassa paikassa), ja aina vaan "vanhemmat" työntekijät kertoo kauhujuttuja niistä fiiliksistä, ja muistelee, ketkä saivat lähteä. Ainakin kolmasosa joutui lähtemään... Vaikka heistä suuri osa pyydettiin myöhemmin takaisin, jollain tapaa nuo tilanteet on työyhteisölle traumaattisia. Ne, jotka joutuivat lähtemään ja sitten pyydettiin takaisin, tuskin ikinä unohtavat kokemaansa. Onhan sen täytynyt olla nöyryyttävää.
Mutta uskon vahvasti, että sinulla on hyvä asema firmassa, eikä sinua sieltä kukaan syrjäytä. Olet jo kokenut, ammattitaitosi näyttänyt ja kannuksesi ansainnut, kauan firmassa ollut, joten aivan varmasti saat paikkasi pitää! Jos toisin käy, niin työnantajasi on kyllä täysi hullu! Mutta enpä usko!!! :hug:

torpeedo: mitä tarttui messuilta kassiin? Mua ei pitäisi tuollaiseen paikkaan päästää, aivan varmasti menisin entistäkin enempi sekaisin :LOL:

touhu tenava: Kovasti jaksamisia opintoihin! Ja sisua!!!
:flower:

Kaikille paljonpaljon plussia!!! Itse odottelen menkkoja alkavaksi muutaman päivän sisällä. Odottelen ja toivon, että rättipäivät jäisi välistä. Jotenkin vaan on semmoinen tunne, ettei tärpännyt. Ei sitä ainakaan uskalla tuulettaa...
 
Kesä meni jo... =) Tuon terveisiä teille syksyisen ihanalta mökiltä! Viikko vierähti nopsaan! =) Paljon täällä tapahtunut ja en ole vielä ehtinyt lukea mitä!!!!! Kiinnostunut =) Jeps, kaikille mukana olijoille tasapuolisesti syksyinen :hug: Tervetuloa uudet :wave: ainakin joitakin nimiä vilahteli, kun pikaisesti selasin! Nyt vielä pyykinpesua ja sitten kamarin puolelle... :p väsynyt matkasta, mutta muutoin tosi pirteä mamma täällä! ovista olen tikutellut ja sepäs tekee tuloaan, joten eikun jatkamaan harjoituksia! =) :p :wave:
 
Rankka työpv takana, ihanat päikkärit myös nukuin miehen kanssa =) . Tytär , avomiehensä kanssa kävi kahvilla, juuri lähtivät. Tyttären kanssa olimme netissä vaunuja tutkailemassa ja sänkyjä ja vauvan vaatteita*ollaan pikkasen hassuja* =) . Tyttökin niin innoissaan :D

Minua närästää aivan kauhiasti iltaisin nyt kolmas ilta menossa :ashamed:

Huomenna ihana ansaittu vapaapäivä, vaikka nämä vklopputyöt ovat rankkoja , varasin itselleni muutamia vkloppuja jouluun asti, kivaa kun arkivapaita =)

Touhutenava mikä oli aihe, kun aiheutti vaikeuksia? Minä lainasin paljon kirjoja kirjastosta, ainakin täällä päin sain niitä melko hyvin =) ..

Messuilla varmaan katsottavaa riitti. Mun täytyy menn' joku pv tonne naapuri kaupunkiin oikein ajan kanssa kaikkea ihastelemaan. Ja joitain syyspaitoja pitäisi myös ostaa, millaistakohan mallia pitäs hankkia =)

Nyt farkut jalassa ja huppari, farkut kyll on kivoja , en olekkaan pitänyt pitkään aikaan , tytärkin luuli , että nämä ovat uudet =) .. Aika usein pidän adidaksen jumppa-tanssihousuja(urheilujuttuja)
Niin ja pian meidän tanssitreenitkin alkavat (ihanaa)..Kuubalaiset tanssit siis, 7 tai 8.s vuosi jo menossa :D

Heippatiheissan taas

Ja mimulille kirjasin kp:n, Onnea nyt kaikille plussautumisien merkeissä
 
[pikkumyy42]kyllä mulla on menkat jo olleet maaliskuusta normaalit kp28,lopetin imetyksen tammikuun lopussa kun ei onnistunt se alku,niin neiti ei oikein syönyt
enää kun yöllä ja sekin huonoa :'(

piti tulla koneelle kun mua vaivaa yö heräily ja sit en saa unta vähään aikaan :kieh:
järjen vastaista et kun sais nukkuu niin minä herään enkä saa heti unta.
varmaan töihin lähtö kummittelee,kolme päivää enää jäljellä :whistle:
tän lähdön pitäs olla helpompi kun mies jää kotiin neitin kans
:D
eli käyn nyt kuukauden töissä ja lokakuun oon kesälomalla :LOL:
marraskuussa sit alkaa totinen arki,vaavi hoitoon :'(
kyllä oli kiva kuulla kun pojat sano ois kiva et äiti ois kotona vielä(ehkä en oo kauhee äiti sit :LOL: )

mulla pitäs myös menkat alkaa silloin torstaina kun aloitan työt.
mulla on kyllä ollu selkäkipua jo nyt viikonloppuna,et eiköhän toi täti sieltä tule kylään.

positiivinen ajattelu malli mulla :LOL:
pitää nyt varmaan kömpii tonne miehen viereen
 
:heart: PÄIVITYSTÄ 3.9.-07 :heart:
Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!
Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 4 lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
torpeedo 41v 6.s toiveissa
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa




PÄIVITYSTÄ 3.9.-07
Mimuli.................2/28.................4.s haaveissa vilmaville............4/ ...............9.s haaveissa lapset 2-20v
Nuusku..............5/20-28...........4.s toiveissa
ebony................5/28-30...........6.s toiveissa
tuohu tenava.... 9/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Lumi-Marja..........9/28-32....6.toiveissa 2.yhteinen
torpeedo........... 10/26.................6.s toiveissa
kriisi...................10/26.................5.s toiveissa
sinitär1.............. 11/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... 17/28-40....yk 14.2. toiveissa.......Kantahäme
mimmimamma.... 19/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
Pikkumyy 42.. ... 23/28.. ................4.s toiveissa....(1 yhteinen)
Jane70.............. 25/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
senjuska........... 25/28 ...............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Hibiscus..............29/30.................1. yhteinen
Anttuli................39/21.................5.s toiveissa
Kehäkukka ........?/?.....................3.s toiveissa












PLUSSANNEET:

Hämy71, Puella
:flower: , :heart: , :flower:
 
Noniin ansaittu vapaapäivän aamu =) . Heräsin 5.15, miulla koko ajan kauhian kuuma kun lämmöt ylhäällä, olen kuin lämpöpatteri :flower: , ei tarvii taloa muutoin nyt lämmitellä :kieh: .

Pian herätän miehen ja hän lähteekin töihin, ilm autolla, tosin taitaa olla lämmin ilma =)

Minä voin hyvin ja perheemmekin =)

Senjuska, mä olen kanssa välillä tollainen yökyöpeli, jos on ollut murheita tai jännittää joku asia :)

Alkaa olla pian testauksien paikkaa toisilla, voi kun saisimme tähän pinoomme plussia , viime kuussa tuli 2 uskaltaakohan joku arvata tulisiko tässä kuussa yhtään? :p , Toivottavasti

Plussakimppujen viskontaa heti aamusta :flower: :flower: + :flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower:


Ottakaapas kiinni =)

Heippatiheissan taas! =) , :wave:
 
Ihmiset, missä olette? =) ..Kivaa aurinko paistaa täällä päin..12.30 lähdenkin pyöräileen keskustaan, asioita hoitamaan =) . Nyt pyykin pesua ja koneella roikkumista :D

Mahtaakohan tänään tulla tilaamani viljan raskaustestit?.Ainakin tällä viikolla tulevat =)

Minkä merkkiset testit ovat selkeäoppisia? Tai luotettavampia, kun minulla on siis aika paljon aikaa noista testailuista, tosin kesäkuussa tein yhden, kun menkat niin niukat, ja vielä verestä kontrolloivat, miinukseksi, mutta silloin minulla olikin vielä kieukka =)

Hohhoijjaa jotenkin tuntuu, että odottavan aika on pitkä :LOL: ..En ole yhtään malttamatón, enhän?

Edelleen kuitenkinj sellainen olo, että tämä loppuvuosi tässä edetään harjoitellen , ilman tuloksia :ashamed: , toivottavasti kuitenkin väärä oletus! =)

Kirjoitelkaahan?!

Plussiaa kaikille
:flower: ++++++++++++++++++++++++++++ :flower:
 
En ennemmin ole palstaillut, mutta jospa nyt sitten. Elikkäs olen 35v ja kuudetta kuumeillaan. Nuorin täytti viimevuoden lokakuulla vuoden (eka yhteisemme siis) ja siitä lähtien toinen yhteinen olisi ollut enemmän kuin tervetullut. Minulla on ennästään edellisestä liitosta neljä lasta. Ekaa tehtiin pitkään ja lapsettomuustutkimuksissakin käytiin. Mitään selvää syytä ei löytynyt miksi meidän on hankala saada lasta alkuun, mutta yritetään kuitenkin...onnistuttiinhan jo kerran.

Tuossa on teillä listaa, mitenkähän sinne rivini pukkaisin. No jotain mallia yritän saada aikaiseksi.

Lumi-Marja....9/28-32....6.toiveissa 2.yhteinen

Ja se toisennäköinen rivi

Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
 
Ja tervetuloa uutena mukaamme, meillä on oikein kiva yli 35 vuotiaiden porukka. Heinäkuussa vasta itsekkin aloin mukaan, kierukan poiston jälkeen. Sinulle myös paljon plussaonnea :flower: ++ :flower:


Nämä kierron viimeiset pvt on aina niin jänniä aikoja, ettei tiedä, miten olisi! :D


Heippati ja päivitinkin sinut mukaamme! :wave:
 
Ihanaa, kun aurinko paistaa! B) Vaikka olenkin kesän lapsi, pidän tosi paljon syksystä, kunhan ei tulisi liika sateista. Ihana, kun tulee syksyn värit esiin! =)

senjuska meillä myös lähtee marraskuussa tyttö hoitoon ja silloin hän jo 3-vuotias! Enää 9 viikkoa ja aloitan minäkin työt! Arki tulee olemaan ihan erilaista, mutta nyt alkaa vaikuttaa kivalta, kun saamme tytön aivan lähelle kotia hoitoon, niin ei tarvitse pitkälle kiikuttaa! :heart:

touhis sinulle paljon tsemppiä opiskeluun!! :flower: :flower: Muistat välillä rentoutuakin sitten! =) :wave:

Tähän pikaisesti tulin kirjoittelemaan ja nappaan pikkumyyltä plussakimpun ja heitän minäkin syksyisiä plussakimppuja matkaan!! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :wave:

Plussa uutiset olisi kivoja tähän ketjuun! Nyt kevät/kesävauvojen parhaimmat hämärät viileät illat edessä!! Tikutusta ja pöllytystä, vitamiineja ja greippimehua!! Viime viikolla sain painoa pois 1/2 kg, mutta hyvä sekin! Eteenpäin porskutetaan ja tulevia jo kovasti mietin, eli ei vauvahaave aivan jatkuvasti mielessä, jospa se niin paremmin nappaisi! Ovis on itsellä tosiaan tuloillaan ja tikuttelen sen napatakseni, sekä lämpöjä mittaillut aamusta. Jos ei muuta tulosta, niin opiskella tätä omaa kropan toimintaa jälleen! :LOL: Erittäin vireä on mieli ollut ja muuta ei sitten tekisi mielikään.... :p :p :p :snotty: ;)

Huomasin, jotta oli taakse kallistuneesta kohdusta tuolla aikasemmin puhetta ja lukeudun myös minä mamma täällä samaan kallistumaan! Aikanaan lääkärin kehotus oli, jotta peppu+jalat ylemmäs! Pikkusimpat ui paremmin etiäpäin ja asento tarkkailua myös... jeps! :D
Hyvin yleistä on taakse kallistunut kohtu on sanonut gyne ja myöskin synnytyslääkäri, mutta toisaalta se voipi olla hyvekin! =)

Tämmöistä ja nyt ulooooooos! =) :wave:

Lumi-Marja Tervetuloa joukkoon!! Plussa onnea! :flower: :wave:
 
Kiva kun painosi putoaa koko ajan tasasella vauhdilla, saat pienempiä vaatteita käydä ostelemassa;=)

Millaisia on ihmisten vaatehankinnat nyt syksyllä?

Juuh ja peppua on koholla täälläkin pietty ovisaikaan ja sen lähettyvillä =)

Kaikkensa pittää yrittää :D

:wave:
 
Kyllä mukavalta tuntuu pienikin painon pudotus ja toivottavasti vaikuttaa pikkuhiljaa sitten vaatekokoonkin. Jos edes ensi kesänä garderoopiaan vähän koko muutosta sitten! Yritys hyvä... =)

Nyt pitäisi jotain uutta saada ja aloitin tuosta sukka ja alusvaatepuolesta! :LOL: Jotain vielä hankittava... kivoja paitoja, housuja, kenkiä... työt alkaa, niin työhön myös jotain kivaa, kun meillä ei ole silleen erikseen työasua, mutta päällä mukavaa pidettävää pitää ostella! Saas nyt nähdä, kun siinä käy sitten niin, jotta tytölle taas jotain löydän ja unohdan itseni! :headwall:

Kirjaa hän tähän vielä, kun piti jo kone sammuttaa, mutta tytöllä sisäleikit kesken... mitenhän sitten, kun on tosiaan mentävä heti kohta, jotta ehtii hoitoon ja töihin!! Hjelp! =) :wave:
 
Mitä työtä teetkään? sisätöitä? Minä sisätöitä, mutta liikun hoitsuna asiakaspaikasta toiseen ulkona =) Kiva ja vaihteleva työ :) . Niin kyllä se lapsen hoitoon kuljettaminen oli joskus vaikeaa, mutta aina siitä selvittiin tavalla tai toisella, eka meni 8kk iässä, toka 1v 3kk-2v hoidossa, sitten kotona 3v ja sitten hetkeksi hoitoon kunnnes kuopuksen odotuksen runsaat pahoinvoinnit esti työnteonSitten olinkin odotusajan ja 5 vuotta kotona =) . Kivaa aikaa se oli =)

Noo jos tämä vauveli saataisiin aikaseksi, ei sitä oikeen raskisi mennä äitiysloman jälkeen heti töihin, mutta aika näyttää, ilm se 3 vuotta olisin kotona, jos vaikka keikkailisin välistä vkloppuisin, hoitoalalla kun on helppo saada vklopputöitäkin..aika näyttää =)
heippatiheissan! :wave:
 
Hoitoalalla olen ja työskentelen sisällä, sekä ulkosalla! =)
Kyllä sitä varmasti alkuun on ihan pää pyörällä ja miettii kymmenen kertaa etukäteen mitä seuraavana päivänä jne. Luulisi siitä jonkunlaisen rytmin tulevan! Ma-pe olen töissä, joten viikonloput sentäs vapaina! =) Pian selkiää tytön hoitopaikkakin, jotta asiat selkenee, ei tarvitse sitten sitä asiaa enää miettiä liikaa! =) Perhekerhot pian alkaa ja sinne sitten menemme tuttuja tapaamaan. Näin tämä syksy rullaa etiäpäin ja kesä meni jo! :'( B)

Tämä minun kotona olo on ollut tosi kivaa aikaa ja olen todella tykännyt puuhata kaikenlaista tytön kanssa; aika on vierähtänyt tosi nopiaan! :heart: Luulisin, että mahdollisen pikkukakkosen kohdalla tekisimme samanlailla tai sitten vähän jaettaisiin hoitovapaata miehen kanssa. Lyhyt aika loppujen lopuksi ja, kun vähän säästää etukäteen ennen äippälomaa sukanvarteen euroja, niin selviää hyvin tällä hoitovapaallakin. Tietysti jos olisi lainoja jäisin kotihoitajaksi ja ottaisin parit hoidokit sitten oman/omien seuraksi! =)

Kyllä hoitoalalla löytyy töitä/sijaisuuksia varmasti sen hakijalle! =)
 
Missä kaikki li 35v ovat? =)

Kävimme sauvakävellenkillä mieheni kanssa oli mukavaa sen päälle venteltiin.

Hih pojan näppäimistöstä katosi kirjaimia jotkut sanan siksi hassuja.

Onneksi huomenna töpv en ehdi kuumeilemaan niin paljon.

Mies oli töissä kertonut parille tökaverille että nt varmaan on tärpännt ohos vähän liian aikaista

=) ..sanoa noin! :D

Kertoo varmaan siitä mitä hän niin kovasti mös toivoo!..

Heippaiheissan! :wave:
 
Iltaa kaikille!

Palailen teillekin jakamaan uusimpia kuulumisia. Juuri kotiuduin ultrasta. Masussa köllötteli sentin pituine öttiäinen jonka sydän kiivaasti sykki. Kovasti jännitti tuo ultra, raskausoireet ollet tosi vähäisiä. Ensin en edes uskaltanut ruutua katsoa, vasta kun kätilö kertoi kohdun kasvaneen normaalisti uskalsin vähän vilkaista. Ja siellä tosiaan on joku! =) Nyt aion jättää huolehtimisen vähemmälle ja nauttia tästä raskaudesta. Ainakin jonkun aikaa. :whistle:

Plussakimppuja kaikille, ottakaa kiinni ja tulkaa pian perässä!+++ :flower: +++ :flower: +++ :flower: +++ :flower:

Puella 6+6
 
:heart: , :heart: PÄIVITYSTÄ 4.9.-07 :heart:
Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!
Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 4 lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
torpeedo 41v 6.s toiveissa
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa




PÄIVITYSTÄ 4.9.-07
Mimuli.................3/28.................4.s haaveissa vilmaville............5/ ...............9.s haaveissa lapset 2-20v
Nuusku..............6/20-28...........4.s toiveissa
ebony................6/28-30...........6.s toiveissa
tuohu tenava.... .10/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Lumi-Marja..........10/28-32....6.toiveissa 2.yhteinen
torpeedo........... 11/26.................6.s toiveissa
kriisi...................11/26.................5.s toiveissa
sinitär1.............. 12/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... 18/28-40....yk 14.2. toiveissa.......Kantahäme
mimmimamma.... 20/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
Pikkumyy 42.. ... 24/28.. ................4.s toiveissa....(1 yhteinen)
Jane70.............. 26/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
senjuska........... 26/28 ...............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Hibiscus..............30/30.................1. yhteinen
Anttuli................40/21.................5.s toiveissa
Kehäkukka ..........?/?.....................3.s toiveissa










:heart:

PLUSSANNEET: :heart:

Hämy71, Puella
:heart: :flower: :heart:
 
kyllä ne nää viimeiset päivät ovat rasittavia |O
eilen olin varma koko päivän et kohta losottaa täysillä kun aamulla oli aavistus
punerrusta paperissa :ashamed:
mut eihän vielä ole se päivä vaan torstaina.

minä ja pikku neiti ollaan vielä vähän taudissa :snotty:
olen siis ollu enimmäkseen viikon sisätilossa.
tahtos ulos.
täytt lopettaa neitiä kiukuttaa
 
pikkumyy Ennen testin plussaa ainoita oireita mulla oli tunne, että flunssa alkaa, vähän tukkoinen olo ja vilutti. Lisäksi alavatsalla tuntui aivan menkkamaisia oireita. Luulinkin että täti tulee varmasti ja vielä flunssa iskee, mutta eipä tullut kumpaakaan vaan se ihana plussa! Nyt oireena ainoastaan lievä etova olo, eikä sekään jatkuvasti. Vähän normaalia enemmän väsyttää ja aina palelee.

Plussaonnea vielä paljon teille kaikille! :heart:
 
Missä, muut, kysyy päikkäreiltä herännyt? :D ..2 päivää töitä vielä ja sitten 3 pvää vapaata, ihanaa =)

Touhis varmaan koulussa luultavasti, missä mantana?Torpeedo, Sinitär ja kaikki pinolaisemme :D

Muutamilla jänniä päiviä, mahdollisten plussien vuoksi
Pikkumyy 42.. ... 24/28..
Jane70.............. 26/28)
senjuska........... 26/28
Hibiscus..............30/30
Anttuli................40/21
Kehäkukka ..........?/?.....................3.s toiveissa

=) :heart:

Miten kestätte jännäilyä, mie olen ihan kuumeissani, lämpökin 37 astetta :LOL:

Voikaa hyvin ja ihanaa iltaa kaikille..viesteilkäähän! =)

:flower: , :wave:
 
............Täällä ollaan, en siis koulunpenkkiä tänään kuluta vaan vapaailtaa vietän. Tosin olis kyllä noit etätehtäviä tehtävänä, mut tänään ei tule tehtävien teosta kyl yhtikäs mitään. :( :kieh:
Sillä täällä on käynyt pyörremyrsky, jonka jälkiä siivoilin. :kieh:
Meinaan kun tuo ukko otti ja riehui niin et parempi oli pysytellä kaukana jos meinas ehjänä selvitä.
Syynä tuohon raivoon oli lapset jotka yks sun toinen etsiskeli itselleen keitiössä iltapalaa vaik pöytään olin jo tarvikeita nostelut. No, itse en moisesta etsiskelystä mekkalaa halunut nostaa ja ukolle totesinkin; jotta jos ei pöydäs olevat ruuat kelpaa niin etsikööt siten itse. Ja siitäkös vaan löylyä lisää minä heittelin niin et kiehu ukolla yli ja pahemman kerran. :kieh: :/
:headwall: Joo joo ja minä typerys siten viel lisää lapsia tänne haluan, kun tuntuu nuo jo olemassa olevatkin ukolle liikaa olevan. Niin et kyl melkonen :xmas: taidan olla.

Niin ja minä se jo tässä ennätin miettiä, jotta miten ukon houkutelisin ensi viikonlopun tienoolla noit peitteitä pöyhimään. :/ Vaan saattaapi niin käydä et hutikierto tulee, jos ei keskustelemalla tämän päiväisestä ukon riehumista pystytä jälkipyykkiä pesemään. Ja uskallampa olettaa jotta jos puheeksi otan niin uusi myrsky syntyy täällä kaakonkulmalla.

Jotenka jotenkin sanoakseni hiukan niin kuin tyhjä-olo on nyt just ja sen johdosta ei nuo koulutehtävätkään ota onistuakseen. No, ehkä huomenna siten.

Ai niin ja kyl täs oli toinenkin harmi tänään heti aamusta, kun eilen koululta tulessa totesin jotta autossa ei toimi ajovalot. Joo joo tuliterä auto on käytössä meillä ja ajovalot pimeänä. :eek:
No, ei auttanut muu kuin pikahuoltoon ajella heti aamulla ja siellä kans olivat ihmeissään, jotta miten uudessa autossa tuolainen vika. :headwall: Vaan korjatuksi valot tulivat, eikä edes tuntitolkulla aikaakaan menyt. On kuulemma jo ilmeisesti tehtaalta päässyt livahtamaan joihinkin autoihin viallisia poltimoita-meillä siis niitä viallisia oli.

Vaan nyt nakkelen plussat ilmoille ja toivon jotta joku löytää oikean osoitteen. ++++++++++++ :wave: :wave: :wave:

Moikka, kohta yritän suunnata unisaarille, mut sitä en ole kyl vielä päättänyt menenkö ukon viereen vai sohvalle. Meinaan kun sen verran tuo ukon turhanpäiväinen riehuminen pisti oman oloni sekaisin, et ei "välimatka" olis pahitteeksi.
 

Yhteistyössä