On todi terävä ja asiantunteva siitä huolimattaYlellä töissä...
Kyllä, katsoin aamulähetyksen.Onkohan ihana Sanna saamaisillaan toisen?
Palstan urpoin viesti. Uskomatonta millaisia ääliöitä tällä palstalla vaikuttaa.On todi terävä ja asiantunteva siitä huolimatta
Ura urkenee ehkä vielä jossain oikeassa mediatalossa
kateellisen vanhan naisen älyvapaa viestiPalstan urpoin viesti. Uskomatonta millaisia ääliöitä tällä palstalla vaikuttaa.
Vauva av antaisi sinulle kylmät kyydit möläytyksestäsi.
Sanna on älykäs toimittaja, mutta hänen hiustyyli öhöm jääköön kirjoittamatta. Ehkä hän on saanut liikaa epäasiallista postia kauneudestaan, ja siksi käyttää outoa hiusväritystä. Totta puhuen minäkin olen aina käyttänyt erilaisia konsteja ollakseni huomaamaton huonolla menestyksellä.
En enää palaa tähän ketjuun, sillä paskasade jatkunee loputtomiin. Palstan Echo kaatanee niskaani viimeisen lokaämpärin.
voiskos yp lähetyttää tuon ylläolevan :n saamaan pikasta hoitoa sarvienvälisiin ongelmiinsaPalstan urpoin viesti. Uskomatonta millaisia ääliöitä tällä palstalla vaikuttaa.
Vauva av antaisi sinulle kylmät kyydit möläytyksestäsi.
Sanna on älykäs toimittaja, mutta hänen hiustyyli öhöm jääköön kirjoittamatta. Ehkä hän on saanut liikaa epäasiallista postia kauneudestaan, ja siksi käyttää outoa hiusväritystä. Totta puhuen minäkin olen aina käyttänyt erilaisia konsteja ollakseni huomaamaton huonolla menestyksellä.
En enää palaa tähän ketjuun, sillä paskasade jatkunee loputtomiin. Palstan Echo kaatanee niskaani viimeisen lokaämpärin.
tarttiskos @Echo apua ämpäreiden kantamiseen?. Palstan Echo kaatanee niskaani viimeisen lokaämpärin.
Missä shampanjapullosateesi? Vähästäpä hermostut, jos antaa vinkin hiusten väriin. Vauva av:lla on keskustelu eri tuotevaihtoehdoista hiusten sävyttämiseen.voiskos yp lähetyttää tuon ylläolevan :n saamaan pikasta hoitoa sarvienvälisiin ongelmiinsa
En enää palaa tähän ketjuun,Missä shampanjapullosateesi? Vähästäpä hermostut, jos antaa vinkin hiusten väriin. Vauva av:lla on keskustelu eri tuotevaihtoehdoista hiusten sävyttämiseen.
valehtelit TAASEn enää palaa tähän ketjuun,
En tee eroa oletko Echo vai Sanna-jankkaaja. Päättäkää keskenänne kumpi teistä on sekompi. Olisiko pariton viikko systeeminä hyvä? Skumppapullojen heittely alkaa käydä kukkarollesi vaikka oletkin Lotto-miljonääri. Sinähän käyt ruokakaupassakin silloin, kun köyhät eivät ole paikalla. Niin olet tällä palstalla infonnut yllättävän selkeästi. Siinä viestissäsi et kalistellut sarviasi ja paiskonut pulloja.valehtelit TAAS
ja myöskään et puhunut väristä vaan tyylistä
huomaatko jo itse s3kopäisyytesi?
Secret ServiceSanna Savikko
SS
SchutzStaffelSecret Service
Minäkin vaikkka olen vanhus aloin arvelemaan 2. 8. aamulla.
Minäkin vaikkka olen vanhus aloin arvelemaan 2. 8. aamulla.
Toivottavasti et ole #2 viestin kirjoittaja.Minäkin vaikkka olen vanhus aloin arvelemaan 2. 8. aamulla.
nätisti näyttää pullottavan puseron alla enämpi ku ennenS@@t@nan Söpö
Meteorologien työ se vasta kriittistä on.nätisti näyttää pullottavan puseron alla enämpi ku ennen