Ylen Areenasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrsPine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mrsPine

Vieras
Ylen Areena tuottaa pettymyksiä kerta toisensa jälkeen. Mites teillä, oletteko tyytyväisiä?

Lähetin juuri Ylelle alla olevan palautteen. Jurppii!!!!!!!!!!!!

"Olen erittäin pettynyt Ylen Areena-palveluun! Eikä ole ensimmäinen kerta.

Minulla on jo muutaman kerran jäänyt mieluisia ohjelmia näkemättä, teidän tarjoaman surkean lyhyen esitysajan takia.

Nytkin jäi näkemättä viime viikon Top of the lake, koska on jo poistunut palvelusta. Poistunut? Kyllä viikon esitysaika netissä on täysin riittämätön!

Myöskin Kansan mies-sarja meni täysin ohi, koska ensimmäisellä jaksolla oli niin olematon näkyvyysjakso Areenassa.

Kyllä nyt sapettaa maksaa yleveroa! Mistä maksamme????? Nykyaikanahan kaikki mainostavat että katso netistä. No, katsoisin, jos voisin. Miksi Ylen Areenassa ohjelmat ovat niin olemattaoman ajan nähtävissä? Miksi? Uskotteko teillä riittävän katsojia kalliilla hankituille sarjoille, jos ne eivät lupauksista huolimatta ole katseltavissa netistä?
"

Hanki tallentava digiboksi ja katso ohjelmat kunnollisen kokoisesta telkkarista.

Itse katson YLE areenaa PS3 kautta ihan siitä kunnon kokoisesta telkkarista. Eikä kyllä moitittavaa ole.

Mitenköhän ap on selvinnyt hengissä ennen tallentavaa digiboksia tai netti-tv:tä. Kun videolle sai vain yhden ohjelman kerrallaan nauhoitettua. Eikä ohjelmaa voinut tuntikausia nauhoittaa ilman kasetin vaihtoja.

Itse katson YLE areenaa PS3 kautta ihan siitä kunnon kokoisesta telkkarista. Eikä kyllä moitittavaa ole.

Mitenköhän ap on selvinnyt hengissä ennen tallentavaa digiboksia tai netti-tv:tä. Kun videolle sai vain yhden ohjelman kerrallaan nauhoitettua. Eikä ohjelmaa voinut tuntikausia nauhoittaa ilman kasetin vaihtoja.

Ja minä katson suoraan kunnonkokoisella televisiolla netistä. Kyllä se kuvan laatu on paljon surkeampi areenasta kuin suoraan televisiolla katsottaessa.

Meidän digiboksilla kyllä pystyi nauhoittamaan kahta ohjelmaa kerrallaan ja vielä katsomaan kolmatta, kunhan kaksi noista kolmesta oli samassa kanavanipussa. Nyt tuon uuden television myötä ei ole talletuksia juuri tullut tehtyä.

Mutta nuo kestot on kyllä ihan sopimuskohtaisia juttuja, muiden kanavien nettipalveluissa on myöskin noita viikon näkyvyys ohjelmia. Jotain tiettyjä juttuja siellä voi pyöriä kuukaudenkin, mutta nuo uudet suositut eivät viikkoa kauempaa näy, jos näkyvät lainkaan.

Yhteistyössä