mä oon tarpeeks kännissä jotta kehtaan tämmösen laittaa
*muoks*
Toi tatska on muuten jo tikattu piiloon
*muoks*
Toi tatska on muuten jo tikattu piiloon
Ja mä luulin että sä olisit fiksumpi.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mä luulin että sä olet laihempi =)
lähes kokomustaAlkuperäinen kirjoittaja !:Tikattu piiloon? Mitä siinä on nyt sit päällä?
joo oon...no mikä?Alkuperäinen kirjoittaja verhoilija:Ootko ihan varma tosta ammatinvalinnasta?
mäkin luulin et bannukakku ois nätinpi..........Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Ja mä luulin että sä olisit fiksumpi.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mä luulin että sä olet laihempi =)
Siis häh? Tuo kuva on uudelleen tatskattu tummemmaks, vai koko käsivarsi on kokonaan ison mustan tatskan peitossa tms? Tarkempaa infoa! Ja kuva kans?Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:lähes kokomustaAlkuperäinen kirjoittaja !:Tikattu piiloon? Mitä siinä on nyt sit päällä?
Hiton rankkaa. Kaikki pitäisi tehdä suurin piirtein ilmaiseksi, tuntuu ettei kukaan halua maksaa käsityöstä mitään. Siis toki toivotan onnea valitsemallesi uralle, mutta rankkaa se on. Nimim. itsekin toppariAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:joo oon...no mikä?Alkuperäinen kirjoittaja verhoilija:Ootko ihan varma tosta ammatinvalinnasta?
aattelin viel hankkia lisäks sepän paperitAlkuperäinen kirjoittaja verhoilija:Hiton rankkaa. Kaikki pitäisi tehdä suurin piirtein ilmaiseksi, tuntuu ettei kukaan halua maksaa käsityöstä mitään. Siis toki toivotan onnea valitsemallesi uralle, mutta rankkaa se on. Nimim. itsekin toppariAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:joo oon...no mikä?Alkuperäinen kirjoittaja verhoilija:Ootko ihan varma tosta ammatinvalinnasta?
kuvaa sit vast ku on ihan valmis....mustaks tulee lähes koko käsi......siellä täällä päivänkakkaroita....Alkuperäinen kirjoittaja !:Siis häh? Tuo kuva on uudelleen tatskattu tummemmaks, vai koko käsivarsi on kokonaan ison mustan tatskan peitossa tms? Tarkempaa infoa! Ja kuva kans?Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:lähes kokomustaAlkuperäinen kirjoittaja !:Tikattu piiloon? Mitä siinä on nyt sit päällä?
Peesiä peesiä!Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Ja mä luulin että sä olisit fiksumpi.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mä luulin että sä olet laihempi =)
Kuulostaa suht pirteältä tatskalta ollakseen ihan musta!Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:kuvaa sit vast ku on ihan valmis....mustaks tulee lähes koko käsi......siellä täällä päivänkakkaroita....Alkuperäinen kirjoittaja !:Siis häh? Tuo kuva on uudelleen tatskattu tummemmaks, vai koko käsivarsi on kokonaan ison mustan tatskan peitossa tms? Tarkempaa infoa! Ja kuva kans?Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:lähes kokomustaAlkuperäinen kirjoittaja !:Tikattu piiloon? Mitä siinä on nyt sit päällä?
Onko sulla lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:aattelin viel hankkia lisäks sepän paperitAlkuperäinen kirjoittaja verhoilija:Hiton rankkaa. Kaikki pitäisi tehdä suurin piirtein ilmaiseksi, tuntuu ettei kukaan halua maksaa käsityöstä mitään. Siis toki toivotan onnea valitsemallesi uralle, mutta rankkaa se on. Nimim. itsekin toppariAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:joo oon...no mikä?Alkuperäinen kirjoittaja verhoilija:Ootko ihan varma tosta ammatinvalinnasta?
3kpl. kaksoset8v ja kuopus7vAlkuperäinen kirjoittaja verhoilija:Onko sulla lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:aattelin viel hankkia lisäks sepän paperitAlkuperäinen kirjoittaja verhoilija:Hiton rankkaa. Kaikki pitäisi tehdä suurin piirtein ilmaiseksi, tuntuu ettei kukaan halua maksaa käsityöstä mitään. Siis toki toivotan onnea valitsemallesi uralle, mutta rankkaa se on. Nimim. itsekin toppariAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:joo oon...no mikä?Alkuperäinen kirjoittaja verhoilija:Ootko ihan varma tosta ammatinvalinnasta?
Kuvapinohan tää oli Hieno kuva ja kouluaika tuli elävästi mieleen
sul on huono kamera :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Olkkaa hyvät