"Yleensä tulee verta ekalla kerralla" <- miehen kommentti eilen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Viulunopettajani on koko syksyn pyrkinyt turhan lähelleni milloin minkäkin tekosyyn nojalla. Hän ei ole muuten käyttäytynyt huonosti joten annoin asian edetä. Eilen tunnin jälkeen päädyttiin sitten vinguttamaan minua. Ihmettelen jälkeenpäin miehen kommenttia ja miksi 28-vuotias mies olettaa 17-vuotiaan naisenalun olevan neitsyt.
 
vierailija
Ehkä toivoi, että olisit ollut neitsyt. Miehillä on outoja fantasioita. Eikä kaikilta tule verta ensimmäisellä kerralla koska immenkalvo on voinut rikkoutua esim tamponin käytön yhteydessä.
 
vierailija
Noissa tapauksissa suojaikä on 18 vuotta. Puheista voi päätellä että opettaja on sekaantunut muihinkin oppilaisiin. Eikö otsikoihin ole noussut tapauksia missä hyväksikäyttäjä on paljastunut vasta vuosien päästä?
Ap:na tekisin tutkintapyynnön.
 
a man for a woman
Noissa tapauksissa suojaikä on 18 vuotta.

Puheista voi päätellä että opettaja on sekaantunut muihinkin oppilaisiin.

Ap:na tekisin tutkintapyynnön.
Etkö huomannut, että alaikäinen tyttö itse suostui seksiin? Hän sanoi:
- annoin asian edetä. Eilen tunnin jälkeen päädyttiin sitten vinguttamaan minua.

Wau...

Jos naisenalku itse on suostunut, niin mitä asialle voi muka enää tehdä?

Kyllä minäkin haluan panna nuoria naisia todella antaumuksella, mutta minä sentään kunnioitan tuota ikärajaa. Tosin mitään ehkäisyä en halua missään nimessä käyttää milloinkaan ollessani yhdynnässä naisen kanssa ja vaadin sitä samaa myös naiseltani.

Ensimmäinen panoni oli ilman yhtään mitään ehkäisyä juurikin 18-vuotiaan naisenalun kanssa. Tämä tyttönen oli neitsyt ja tuli heti ensimmäisestä yhdynnästään raskaaksi!!! Sittemmin olen saanut juuri hänen kanssaan peräti 4 lasta ja ikäni on vasta 30 ja risat. Sama pätee tähän hoitooni. Vasta vähän päälle 30 hänkin nykyään...

On myös pari kypsempää naista, joiden kanssa haluaisin saada lapsen. :)

Toinen heistä on vuoden 1983 mallia oleva minua vain reilut pari vuotta vanhempi seurakuntamme syötävänsuloinen sihteeri. Haluan häntä niin!!! Hän vielä voisi tulla raskaaksi... Maaret on hoikka, tiukkapilluinen, rinnnaton ja perseetön seksipommi!!! Uskokaa tai älkää! Voi kunpa pääsisin tekemään hänen kanssaan suloista syntiä... Täytyy vaan sinnikkäästi yrittää jatkaa hänen piirittämistään... - vielä sekin pesä aukeaa... :)

Toinen puolestaan on vakihoitoni äiti, joka on jo 61, mutta silti vielä todellinen nainen!!! Kolme lasta pyöräyttänyt maailmaan vuosina 1986-1997. Tosin hän ei taida tulla enää raskaaksi ei sit millään enää... sääli! Olisin niin halunnut panna hänetkin paksuksi... No, hänen kanssaan voikin sit panna ilman riskejä ja muita huolia. Pilluun kunnon pano ja laukeaminen ja sit panon jälkeen kuorruttaisin hänen huulensa spermallani. Oon jo kerran päässyt hänen kanssaan aina kylpyhuoneeseen asti... voi että hän oli sit niin kaunis täysin alastomana siellä... kunpa näkisin hänet toistekin niin... ja saisin...
 
Totuudenpuhuja85
Viulunopettajani on koko syksyn pyrkinyt turhan lähelleni milloin minkäkin tekosyyn nojalla. Hän ei ole muuten käyttäytynyt huonosti joten annoin asian edetä. Eilen tunnin jälkeen päädyttiin sitten vinguttamaan minua. Ihmettelen jälkeenpäin miehen kommenttia ja miksi 28-vuotias mies olettaa 17-vuotiaan naisenalun olevan neitsyt.
Eikö se muka ole selvää? Siksi, koska hän oletti sinun olevan hyvätapainen nuori nainen, joka ei ole mikään jakorasia ja joka odottaa seksin kanssa avioliittoon asti. Aika selvää on, että oot ollu tuhma tyttö...
 

Yhteistyössä