YLE: Stubb niin ROHKEA kun osallistuu Pariisin marssiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lissu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lissu"

Vieras
Stubb: Osallistuminen Pariisin marssiin on rohkea teko valtionpäämiehiltä | Yle Uutiset | yle.fi

Siellähän on kaikki populistit keräämässä ääniä ja mainetta kuten Venäjän ulkoministeri ja miljoonat muut. Mitä tuo YLe taas yrittää? Aina kun ne yrittää jotain propagandaa niin tulee niin ihmeellistä ulos, että huh huh. Stubb sanoi haastattelussa, että kyberturvallisuutta pitää parantaa? Olisiko se auttanut kun hullut tulee rynkkyjen kanssa toimitukseen? Miksi meillä on näin helvetin tyhmä ministeri, MIKSI?

Stubb olisi rohkea jos uskaltaisi tutustua monikulttuuriseen elämään jossain Pariisin lähiöissä ilman aseistettuja henkivartijoitansa, mutta eipä taida uskaltaa...

stubbturhautui1002etuMP_ta.jpg

Stubb on paras pääministeri mitä suomella on mun mielestä koskaan ollut. Sen kielitaito ja edustavuus on ihan maailman kärkeä ja lopultakin on joku poliitikko josta voi olla ylpeä. Mä toivon että se saa jatkaa pääministerinä koska se on parasta mahdollista mainosta suomelle.

Alkuperäinen kirjoittaja tykkään ja arvostan;30581762:
Stubb on paras pääministeri mitä suomella on mun mielestä koskaan ollut. Sen kielitaito ja edustavuus on ihan maailman kärkeä ja lopultakin on joku poliitikko josta voi olla ylpeä. Mä toivon että se saa jatkaa pääministerinä koska se on parasta mahdollista mainosta suomelle.

Hehheh! :D

Tän on pakko olla sarkasmia. Onhan?

Alkuperäinen kirjoittaja tykkään ja arvostan;30581762:

Huumeet?

Alkuperäinen kirjoittaja tykkään ja arvostan;30581914:
Miksi ihmeessä olisi?? Jos keskustasta tulee seuraava pääministeri niin voi taivas mikä junttien juntti sieltä tulee joka ei puhu koskaan mitään ja osaa vain suomea eli sairaan noloa.

Kuulut siis siihen kastiin, joka tykkää vain pokkuroida ulkomaalaisille ja samalla pyllistää suomalaisille. Fiksuako? Missä on kansallisylpeytemme? Kaltaisesi idiootit pilaavat fiksujen suomalaisten ansaitseman arvostuksen ja kunnioituksen.

Mitähän rohkeaa siinä on, että uskaltaa jalkautua tavallisten ihmisten joukkoon? Ei kai vaan Stubb pelkää muslimeja? Miksi hän sitten hamuaa niitä tänne Suomeenkin? Olemme siis kaikki todella rohkeita, kun uskallamme päivittäin kulkea tällä noiden hurupäämuslimien joukossa. Sitä viestiä Stubb meille nyt siis sanoo.

[QUOTE="suomalainen";30581971]Kuulut siis siihen kastiin, joka tykkää vain pokkuroida ulkomaalaisille ja samalla pyllistää suomalaisille. Fiksuako? Missä on kansallisylpeytemme? Kaltaisesi idiootit pilaavat fiksujen suomalaisten ansaitseman arvostuksen ja kunnioituksen.[/QUOTE]

Junteille suomalaisille nauretaan kylläkin kaikkialla eikä niitä arvosteta eikä kunnioiteta ja ne hävettää. Suomen ei tarvitse erottua muista negatiivisesti. Stubb on paras mahdollinen edustamaan suomea ja suomalaisuutta jokaisen mielestä joka nyt edes jotain tajuaa. Stubb puhuu sujuvasti englantia, ruotsia, saksaa, ranskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tykkään ja arvostan;30581914:
Miksi ihmeessä olisi?? Jos keskustasta tulee seuraava pääministeri niin voi taivas mikä junttien juntti sieltä tulee joka ei puhu koskaan mitään ja osaa vain suomea eli sairaan noloa.

Kerros nyt mitä Stubb on saanut aikaiseksi Suomen ja suomalaisten hyväksi? Siis muutakin kuin toimimalla mainostoimiston luomana mannekiinina ja esittelemällä purukalustoansa.

Kerros nyt mitä Stubb on saanut aikaiseksi Suomen ja suomalaisten hyväksi? Siis muutakin kuin toimimalla mainostoimiston luomana mannekiinina ja esittelemällä purukalustoansa.

Eihän stubb mitään päätöksiä yksin tee vaan se edustaa suomea pääministerinä ja tosi hyvin edustaa. On se parantanut suomikuvaa maailmalla enemmän kun kukaan muu varmaankin koskaan ja on se siis tehnyt todella paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja tykkään ja arvostan;30582078:
Eihän stubb mitään päätöksiä yksin tee vaan se edustaa suomea pääministerinä ja tosi hyvin edustaa. On se parantanut suomikuvaa maailmalla enemmän kun kukaan muu varmaankin koskaan ja on se siis tehnyt todella paljon.

Ei tartte suuremmin ihmetellä miksi Suomi on menossa vessanpöntöstä alas kun lukee sun kommentteja...