Yle: "Miksi Sanna Marin piiloutuu medialta? Suomalaiset toimittajat ovat muiden EU-maiden tiedotuksen varassa huippukokouksessa"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Käykää haastattelemassa Huhtasaarta! Ainiin, mutta ettehän te voi kun suomalaiset saavat muuten vääränlaisia ajatuksia EU:sta.

No, tässä kohtaa olen kyllä sitä mieltä noista Marinin korukuvauksista, että jos ei ole aikaa suoriutua töistään niin eipä ole aikaa mihinkään korukuvauksiinkaan!
Sanna on suomen kansalla töissä ja tilivelvollinen!
Sannan tehtävä on tiedottaa kansalle mitä mokailee ja mitä jättää mokailematta!
 
vierailija
"Mikä Suomen johtoa pelottaa, mikä ei tunnu pelottavan ketään muuta?"


Jos Sanna on vain ujo?
Aivan varmasti. Selittääkin miksi hankkiutui pääministeriksi.
 
Onhan se nähty millainen hän on, kokousten jälkeen luikkii piiloon ja twiittailee sieltä sitten jotain epäoleellista.
Meidän pm ei omaa sellaista selkärankaa kuin valtion päähenkilölle toivoisi vaan osoittaa "rohkeuttaan" paljastelukuvilla eikä jämptisti suomen asioita hoitamalla niin kuin pääministerin kuuluisi.
 
vierailija
Olen arvostanut Turusen ammattitaitoa toimittajana, mutta nyt on kyllä ihme vikinää.

Marin muuten keskeyttää kokoustamisen EU:ssa, koska koronatartunnan saanut PS-edustaja oli hänen kanssaan samassa tilassa keskiviikkona, ja vastuullisesti siirtyy omaehtoiseen karanteeniin. Ville Tavion mielestä karanteenijärjestelyihin ei ole tarpeen ryhtyä. Saa nähdä, montako muuta sairastuu. Toivotaan tietysti, ettei ketään, mutta mahdollista on.
 
Onhan tämä ollut jo nähtävissä pitkään. Marin tykkää antaa hyvin suunniteltuja lausontoja kameran edessä, mutta ei halua vastata vaikeisiin kysymyksiin ja mieluummin poseeraa muotilehdissä. Twitterissä tykkää räksyttää, mutta välttelee täysistuntoja. Mautonta toimintaa.
 
Suomen media hyökkää Sannaa vastaan laajalla rintamalla. Kulissien takana halutaan päästä Sannasta eroon?
Kyllä tuossa on Sanna ihan itse soppansa keittänyt. Hänellä oli pitkään media puolellaan naiseutensa vuoksi ja sössimistä on katsottu sormien läpi.
Ymmärrän hyvin että median edustajia veetuttaa jos informaationsa joutuu kaiveleen muiden maiden edustajien kautta kun oma pääministeri luimii piiloon, aikansa jaksaa mutta tuolla hän hankaloittaa median työtä joten sitä saa mitä tilaa.
 
vierailija
Marin muuten keskeyttää kokoustamisen EU:ssa, koska koronatartunnan saanut PS-edustaja oli hänen kanssaan samassa tilassa keskiviikkona, ja vastuullisesti siirtyy omaehtoiseen karanteeniin. Ville Tavion mielestä karanteenijärjestelyihin ei ole tarpeen ryhtyä. Saa nähdä, montako muuta sairastuu. Toivotaan tietysti, ettei ketään, mutta mahdollista on.
Korona-altistuminen on Marinin oma vika. Mitäs päästi koronan elokuussa laukalle.
 
vierailija
Korona-altistuminen on Marinin oma vika. Mitäs päästi koronan elokuussa laukalle.
Et mitään parempaa sit keksinyt? Persuthan ehdotti baarien pitämistä auki 24/7? Sekö olisi ollut vastuullista toimintaa koronan kannalta? Tai tämä:

 
vierailija
Kyllä tuossa on Sanna ihan itse soppansa keittänyt. Hänellä oli pitkään media puolellaan naiseutensa vuoksi ja sössimistä on katsottu sormien läpi.
Ymmärrän hyvin että median edustajia veetuttaa jos informaationsa joutuu kaiveleen muiden maiden edustajien kautta kun oma pääministeri luimii piiloon, aikansa jaksaa mutta tuolla hän hankaloittaa median työtä joten sitä saa mitä tilaa.
Ei ole mitään sössinyt, se on vain sitä teikäläisten hokemaa.
 
Miten niin sopivasti?Eikö hän toimi juuri kuten pitääkin altistumistapauksessa? Ja kerro nyt ihmeessä, mistä on ollut pois? Ensinnäkin ei pääministerin läsnäoloa aina edellytetä eduskunnan täysistunnoissa. Korjaa toki, jos olen väärässä. Kyselytunnit ovat erikseen.
On tainnut olla kyselytynneiltakin poissa, eikä aina karanteeniin takia.
 
vierailija
Et mitään parempaa sit keksinyt? Persuthan ehdotti baarien pitämistä auki 24/7? Sekö olisi ollut vastuullista toimintaa koronan kannalta? Tai tämä:

Korona lähti laukalle elokuussa ja vasta nyt lokakuun puolivälissä hallitus on tarttunut toimeen. Onko sekin opposition vika?
 
vierailija
PS-edustajalta pohjanoteeraus:

"Missä pääministeri on kun ei ole vastaamassa oppositiolle kyselytunnilla?"

Joko on ukko täysin kuutamolla, kun ei tiedä pääministerin olleen Brysselissä huippukokouksessa tai sitten esittää vihjailuja, jotta äänestäjänsä menisivät halpaan. Veikkaan kommentin tykkäyksestä päätellen, että sahaa äänestäjiään silmään. Mä olisin hänen äänestäjänään kyllä ihan saamarin vihainen, pitää siis heitä tyhminä.

Sai ansionsa mukaan kyllä kommentteja twiittiinsä.
 

Yhteistyössä