Yle: "Miksi Sanna Marin piiloutuu medialta? Suomalaiset toimittajat ovat muiden EU-maiden tiedotuksen varassa huippukokouksessa"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin ja lisäksi kirjoitit kyselytunnin "väliin jättämisestä":

"Jätti väliin, kun piti "valmistautua" EU-kokoukseen. Etkö oikeasti itse kiinnitä huomiota tällaiseen käytökseen?"

Sinuna olisin hyvin huolissani tuosta, ettet muista, mitä olet kirjoittanut, samana päivänä jopa.
En tarkoittanut tuota kokousta, mistä kirjoitit.
 
vierailija
"Tom Packalen
2 tuntia sitten
No johan on vastuun pakoilua! Olen ollut samassa auditoriossa takaririvistä maskipäällä kuuntelemassa Marinin selityksiä EU-neuvotteluista! Jos tämä saa pääministerin laittamaan itsensä karanteeniin ja lintsaamaan EU-neuvotteluista, niin ei häntä voi ainakaan vastuunkannosta syyttää! "
Aika paha. Nyt ei Marinilla mene ihan putkeen. Jos kaikki hommat lopetettaisiin aina kun ollaan oltu 10 tai 20 metrin etäisyydellä koronapotilaasta, ei koko maailmassa tapahtuisi mitään. Marin ei ole ihan yhtä vanha kuin Biden, mutta ehkä hänenkin kannattaisi varmuuden vuoksi mennä johonkin bunkkeriin ja pysyä siellä. Twiitit tulevat kyllä läpi.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Sanneliini ei ole millään mittarilla edes riskiryhmää. Tainnut iskeä tytölle koronapsykoosit. Vai käyttääkö se vain härskisti tilaisuutta hyväkseen vältelläkseen ikäviä kysymyksiä?
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Pässit! -Sanna on karanteenissa.
Miten pitkään se on siellä ollut? Tässähän ei siis ole kyse mistään yksittäistapauksesta, vaan pitkän ajan toimintalinjasta, josta on nyt noussut kohu. Tuossa YLE:n jutussakin lukee: "Me Brysselin kirjeenvaihtajat olemme kirjelmöineet kasvavasta viestintähiljaisuudesta lukuisia kertoja, jopa valtioneuvoston kansliaan asti, mutta siihen ei ole katsottu tarpeelliseksi tehdä muutoksia."
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
En tarkoittanut tuota kokousta, mistä kirjoitit.
Älä nyt viitsi valehdella, kun jäit housut kintuissa kiinni :D

Näinkö sä opetat lapsiasi? Jos sulla sellaisia on.

Ihminen on erehtyväinen. Kun on erehtynyt, tahallaan tai tietämättään, on hyvä myöntää se. Se on merkki vahvuudesta ja halusta kasvaa.

Rohkeutta ja suoraselkäisyyttä osoittaa virheiden myöntäminen.

Tämän olen oppinut jo pitkällä elämän taipaleella. Ehkä sinäkin opit. Tsemppiä :)
 
vierailija
Kyllä tämä kes
Sanneliini ei ole millään mittarilla edes riskiryhmää. Tainnut iskeä tytölle koronapsykoosit. Vai käyttääkö se vain härskisti tilaisuutta hyväkseen vältelläkseen ikäviä kysymyksiä?
Ei vaan noudattaa niitä ohjeita, joita on koronan suhteen annettu.

Ovatko nämä sinullekin uusia asioita, vaikka näistä on jo alusta alkaen laajalti uutisoitu ja ohjeistettu?
 
vierailija
Kyllä tämä kes


Ei vaan noudattaa niitä ohjeita, joita on koronan suhteen annettu.

Ovatko nämä sinullekin uusia asioita, vaikka näistä on jo alusta alkaen laajalti uutisoitu ja ohjeistettu?
Ota noista öyhöistä nyt selvää kun joka toisessa viestiketjussa ovat sitä mieltä et Sanna ei ota koronaa tosissaan ja seuraavassa hetkessä haukkuvat et liian tosissaan.
 
Älä nyt viitsi valehdella, kun jäit housut kintuissa kiinni

Näinkö sä opetat lapsiasi? Jos sulla sellaisia on.

Ihminen on erehtyväinen. Kun on erehtynyt, tahallaan tai tietämättään, on hyvä myöntää se. Se on merkki vahvuudesta ja halusta kasvaa.

Rohkeutta ja suoraselkäisyyttä osoittaa virheiden myöntäminen.

Tämän olen oppinut jo pitkällä elämän taipaleella. Ehkä sinäkin opit. Tsemppiä
Sinä olit se, joka erehtyi. Minä puhuin Marinin pakoilusta yleisellä tasolla ja nyt sinua harmittää, kun et tajunnut asiaa. Et kai luullut, että viimeisin pakoilu oli ensimmäinen? Ei se ollut, vaan niitä on ollut niin paljon, että mediakin on hermostunut. Ja silloin tilanteen pitää olla todella paha, jos median lempityttö Marin joutuu tulilinjalle.
 
vierailija
Sinä olit se, joka erehtyi. Minä puhuin Marinin pakoilusta yleisellä tasolla ja nyt sinua harmittää, kun et tajunnut asiaa. Et kai luullut, että viimeisin pakoilu oli ensimmäinen? Ei se ollut, vaan niitä on ollut niin paljon, että mediakin on hermostunut. Ja silloin tilanteen pitää olla todella paha, jos median lempityttö Marin joutuu tulilinjalle.
Aika köyhä selitys sinulla. Toistat mantraa, jota oppi-isäsi on sinulle syöttänyt.

Osaatko yhtään käyttää omia aivojasi? Vai onko nekin menetetty?

Edelleenkään et myönnä valehdelleesi siitä, että pääministeri vältti kyselytunnin.. kun hän oikeasti oli Brysseliin menossa.

Kuulostat kuin Aivan Samalta. Samanlaisia jankkaajia, vaikka faktat on osoitettu ajat sitten.

Tyhmiä vai tosityhmiä vai aivopestyjä?
 
Aika köyhä selitys sinulla. Toistat mantraa, jota oppi-isäsi on sinulle syöttänyt.

Osaatko yhtään käyttää omia aivojasi? Vai onko nekin menetetty?

Edelleenkään et myönnä valehdelleesi siitä, että pääministeri vältti kyselytunnin.. kun hän oikeasti oli Brysseliin menossa.

Kuulostat kuin Aivan Samalta. Samanlaisia jankkaajia, vaikka faktat on osoitettu ajat sitten.

Tyhmiä vai tosityhmiä vai aivopestyjä?
En myönnä valehdelleeni, kun en ole tuollaista väittänyt. Jos olet ymmärtänyt väärin, niin minä en voi asialle mitään.
 
vierailija
Jos on altistunut koronalle , onko se pakoilua että suojelee muita ettei itse tartuta tautia eteenpäin. Ei olisi laitettu karanteeniin, ellei riskiä olisi olemassa. Riskiryhmä ei näy päällepäin, nuorilla ihmisillä voi ollla vaikka mitä sairauksia eikä niitä tarvitse julkisesti kertoa esim. huonossa tasapainossa olevaa astmaa, diabetestä..
 

Yhteistyössä