Yläselkäkipu hengittäessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mans
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mans

Vieras
Mistä voi johtua että yläselkää sattuu kun hengittää (syvään) sisään ja kipu säteilee myös rintalastan puolelle? Kipu ei ole pistelevää vaan sellaista kiristävää. Alkoi yhtäkkiä tuolilla istuessa. Mulla on kyllä hartiat todella jumissa eikä ryhtikään paras mahdollinen..

Minulla johtuu rintarangan nikamalukoista. Näin ainakin fysioterapeutti ja kiropraktikko ovat sanoneet. Kiristää, kuumottaa, pistää, joka ainut kerta kun vedän vähänkään syvempään henkeä.

Mulla alko samanlainen kipu tänään. Eilen oltiin juomassa, muttei oo rapeliakaan ollut. Koneella istuessa alkoi särkeä silleen jännästi yläselästä ja rinnan puolelta vaihdellen. Nyt tunnissa on helpottanut vähän. Itselläni on rintarangan kanssa sellaista ongelmaa että se menee usein jumiin ja sitä saa rusautella auki. Todella ilkeän tuntuista kun ei osaa edes paikantaa kipua kunnolla :(

rintarangan lukko.Käy selin makuulle polvet vatsan päälle kierrä polvia sivulta toiselle,lähelle lattiaa.Sen perään nouset seisomaan kierrät lantiosta alkaen yläkroppaa kiertäen vasemmalle ..ja sitten oikealle.Pitäis naksua lukot auki.

Yhteistyössä