Yläselässä outo tunne..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
mul on yläselässä sellasta outoa kihelmöintiä mua pelottaa et se on sydämestä johtuvaa. Mul on luultavasti kilpirauhasen vajaatoiminta ku on käheyttä välillä, pinnallista hengitystä,hilseilevät jalat eli tosi kuivat,kaulalla välillä tunnetta jne.. sit oon huomannu et hidas syke ja jos vaikka säikähdän niin sydän ei ala takomaan kovemmin. Onko tuo normaalia?? tuntuu et ennen sydän on kyllä reagoinu säikähdykseen.

:D No ei toi kovin epänormaaliltakaan vaikuta. Varmaan se sydän alkaa pamppailemaan, jos ihan oikeasti kovasti pelästyt. Ja tuo kihelmöinti on luultavasti lihasjännitystä (puutuu), minkä saisi hieronnalla ja venyttelyllä ohi. Kilpirauhasen vajaatoiminnassa ihminen on lisäksi aika poikkeuksetta liikalihava ja väsynyt, toki noita pieniäkin oireita on mukana... mutta jos huolestuttaa, käy lääkärissä.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
:D No ei toi kovin epänormaaliltakaan vaikuta. Varmaan se sydän alkaa pamppailemaan, jos ihan oikeasti kovasti pelästyt. Ja tuo kihelmöinti on luultavasti lihasjännitystä (puutuu), minkä saisi hieronnalla ja venyttelyllä ohi. Kilpirauhasen vajaatoiminnassa ihminen on lisäksi aika poikkeuksetta liikalihava ja väsynyt, toki noita pieniäkin oireita on mukana... mutta jos huolestuttaa, käy lääkärissä.

Mä oon laiha ennemminki ku lihava. :) Seläsä on sellanen jännitys tunne et tekee mieli hakata :) vaikee selittää...

Yhteistyössä