Yksityiseltä vain lähete verikokeeseen, maksaako maltaita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ph-arvo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

ph-arvo

Vieras
Tietääkö kukaan paljonko maksaa yksityisen lääkärin kautta meno verikokeeseen? Haluaisin siis vaan ja ainoastaan tämän verikokeen otattaa, ihan sama vaikka en näkisi lääkärin naamaa ollenkaan. Paljonkohan maksaa yksityisellä tällanen?
Kaitpa ne sinne kutsuvat kuitenkin ensin lääkärin vastaanotolle ja veloittavat lääkärikulutkin..vai?
Hintoja kehiin, kiitos :)

Öööö... Miksi et mene tk:lle kokeille? :O Jos sulla on kilpirauhasvaiva todettu, niin saikkukin voi sen kontrollilähetteen kirjottaa. Juu, ei sillä, jos välttämättä haluat maksaa turhaan, niin ei se multa pois ole, mutta ihmettelen vaan... Jäis sekin satanen käytettäväksi johokin muuhun kivaan... ;)

No kun asun vähän tuppukylässä, okei en tiedä johtuuko edes siitä, mutta en saa lähetettä siihen tk:sta. He ovat sitämieltä olleett jo pari vuotta että mulla on ärtynyt paksusuoli josta johtuu laihtuminen, vatsaoireet, hikoilu... Pakko kai se on itse alkaa tutkia asiaa :D
Sain kuulla mummoltani vasta viime viikolla että hänellä ja hänen isällään on ollut kilpirauhasen vajaatoimintaa!

No kun asun vähän tuppukylässä, okei en tiedä johtuuko edes siitä, mutta en saa lähetettä siihen tk:sta. He ovat sitämieltä olleett jo pari vuotta että mulla on ärtynyt paksusuoli josta johtuu laihtuminen, vatsaoireet, hikoilu... Pakko kai se on itse alkaa tutkia asiaa :D
Sain kuulla mummoltani vasta viime viikolla että hänellä ja hänen isällään on ollut kilpirauhasen vajaatoimintaa!

Onko mahdollista työterveyden kautta tutkia asiaa? Meillä ainakin saa käydä melkein missä verikokeissa tahansa työterveyden kautta ilmaiseksi..

Yhteistyössä