yksityisellä puolella hoidossa olleita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja catwoman71
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

catwoman71

Vieras
olen 38-v nainen ja mieheni on 41-v, olemme käyneet lapsettomuushoidoissa jotain 10-v sitten, ensin oli IVF joka ei tuottanut mitään tulosta, seuraavaksi oli icsi josta tuloksena tuulimuna-raskaus, hoidot olivat henkisesti tosi raskaita ja masennuin niin paljon että hoidot jäivät.. nyt olen "herännyt" eli ei tässä enää paljoa ole aikaa..meillä olisi periaatteessa vielä 1-2 hoitokrt julkisella puolella mutta kauhea jonotus, haluaisin nyt heti kokeilla.. eli onko täällä väestöliiton hoidossa olleita, miten ne korvaukset tulevat siellä, pääseekö heti?
:headwall:

Olen käynyt joissakin tutkimuksissa Väestöliitolla, en varsinaisissa hoidoissa. Ajan saimme parin viikon sisälle ja ensimmäisestä käynnistä lähtien jatkot ovat hoituneet ripeästi. Kela-korvaus vähennetään suoraan laskusta ja laskun päivämäärä on aina yhdessä sovittu. Ei tarvitse siis heti maksaa.

Olemme olleet Väestöliitolla keväästä asti hoidoissa. Ensiaikaa täällä pohjoisessa joutui odottamaan yli kuukauden, mutta sen jälkeen hoidon olisi voinut aloittaa vaikka heti seuraavaan kiertoon. Klinikka hakee Kelan korvaukset suoraan joten meidän piti maksaa vain oma osuutemme. ICSI:lle hintaa tuli miltei täsmälleen 2000 euroa.

Yhteistyössä