Yksityinen päiväkoti(ketju) Verkanappulat

  • Viestiketjun aloittaja "Penni"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Henkilökunta vaihtuu niin tiuhaan että väistämättä vaikuttaa yhteishenkeen. Kesäksi kaikki osa-aikaiset pihalle. Ainakin pienille lapsille tämä on todella stressaavaa.
 
vierailija
Nappulalaakso ihan surkea. Tädit vaihtuu todella usein. Koskaan syksyllä ei samoja kuin keväällä ollut. Myös kesken kauden tädit vaihtuu. Tämä yksi huono asia, monta muutakin voisin mainita.
 
vierailija
vierailija
Aivan hirveä päiväkoti varsinkin nappulaniitty. lasten omat hoitajat on kivoja, mutta siellä paikassa on outo henki. sellainen olo tuli kun käytiin siellä ensimmäisen kerran että jotain kulissia nyt vedetään. päiväkodin johtaja joka meille paikkoja esitteli oli varsin outo ja jotenkin luotaantyöntävä. Ei yhtään ihmisläheinen, eikä tullut sellainen olo että ollaan iloisia ja että me oltais tervetulleita. kaikki tosi kulunutta ja vanhaa, lapsilla leluja niukasti. Ulkoleluna vanha teflon paistinpannu.. koko ajan pyörii ihmeellisisä täysin tuntemattomia sijaisia. päiväkodissa sattunut myös aika monta vahinkoa, mitä olen muilta vanhemmilta kuullut. Onneksi päästiin alkusyksystä pois sieltä
 
vierailija
Meillä taas oikein hyvät kokemukset. Nappulalinnassa oikein mukava johtaja ja hoitajat ovat olleet ihania. Lasten kanssa siellä on touhuttu vaikka ja mitä, myös aikuisten ja lasten toiveet otetaan toiminnassa huomioon. Voin kyllä suositella!
 
vierailija
Kannattaako ihan kaikkea uskoa mitä kirjoitetaan 👀 Toikin on todella negatiiviseen sävyyn kirjoitettu koko juttu. Ihmettelen, että YLE voi ylipäänsä kirjoittaa noin mustamaalaavasti ja kohun hakuisesti, vieläpä keskittyen vaan yhteen firmaan. 🤢
 
vierailija
Olen työskennellyt Verkanappuloilla ja tässäkin keskustelussa mainitussa Nappulaniityn päiväkodissa jo 8 vuotta. Olen viihtynyt erittäin hyvin työpaikallani kaikki nämä vuodet ja mielestäni meillä kohdataan lapset ja perheet lämmöllä ja kodinomaisesti. Mulla on ammattitaitoinen, ihana johtaja ja varhaiskasvatuksen innostuneita ammattilaisia työkavereina. Pienen talon etuna on mielestäni kodinomaisuus ja se, että kaikki tunnetaan toisemme niin hyvin, myös ne toisten ryhmien lapset tulee hyvin tutuiksi ja kaikki vedetään yhtä köyttä.
 
vierailija
Päiväkodissa pitää kaiken olla lasten kannalta hyvin. Onko nyt kaikki hyvin? Käsi sydämelle.

Aikanaan kun yritin kertoa huoliani, niin ei niitö kuunneltu. Vaihdoin paikkaa..
 
vierailija
Kannattaako ihan kaikkea uskoa mitä kirjoitetaan Toikin on todella negatiiviseen sävyyn kirjoitettu koko juttu. Ihmettelen, että YLE voi ylipäänsä kirjoittaa noin mustamaalaavasti ja kohun hakuisesti, vieläpä keskittyen vaan yhteen firmaan.
Ylen jutussa on kaikki kyllä ihan totta, valitettavasti. Kaikki mitä yle kertoo jutussaan, on tieto tullut suoraan työntekijöiltä sekä vanhemmilta..eli suoraan "pelipaikalta".
T.yks työntekijä
 

Yhteistyössä