Yksinhuoltajat tai kaksinhuoltajat PK-seudulta

Olemme helmikuussa kivikkoon muuttanut pieni perhe,äiti ja 10 kk poika.
Päivämme kuluu kaupassa käydän,itiksessä pyörien ja kotona häärien.
Kaipaamme seuraa muista äideistä tai isistä ikää katsomatta.
Kunhan vaan kriteerinä teillä on että haluatte tutustua uusiin ihmisiin ja olette avoimia kaikelle uudelle =) !
Puistoihin ei vielä olla eksytty,olen odottanut että poika alkaa liikkumaan vähän enemmän.....mutta luulen että sekin tapahtuu jos vaan seuraa siihen löytyy!
Mutta äitinä sitä seuraa varmaankin kaipaan enemmän ettei ihan höperöidy ;) !
Ottakaa kaikki rohkeasti yhteyttä olit sitten sinkku,miehen tai naisen kanssa elävä :D ,niin sovitaan tapaaminen,hyvän ruuan(luultavasti hese tai mäkki :LOL: ),kahvittelun tai vaan puiston/kävelyn merkeissä.
Jokainen meistä tarvitsee jonkun jolle puhua eikä ystäviä ole koskaan liikaa :hug:

Heissan! :wave:

Täällä myös uusia ystäviä kaipaava yksinhuoltaja kera kahden kullanmurun (5- ja 7-wee). Asustellaan pohjois-helsingissä.
Laittakaa meiliä tulemaaan niin tutustutaan! :)

ruusumadonna@suomi24.fi

Mam76
Olen iloisen 2-vuotiaan pikkutytön äiti Helsingin Viikistä, läheltä Kivikkoa siis. Käyn työssä ja odotan toista lasta syntyväksi tammikuun 2008 alussa. Olemme asuneet Viikissä n. vuoden, enkä tunne seudulta muita pienten lasten äitejä. Tutustuisin siis innolla muihin äiteihin. Pidämme ulkoilusta ja rennosta menosta. Sähköpostiosoitteeni on ainonposti@yahoo.com ottakaahan yhteyttä! :attn:

Minä myös haluan tutustua uusiin ihmisiin, yksin-tai kaksinhuoltajiin! Asun kolmen lapsen kanssa Helsingissä. Lasten iät ovat 7-vuotias tyttö, 5-vuotias poika (pian 6-v) ja yksivuotias poika. Hampurilaiset maistuu tai muukin jutustelu käy. Olisi kiva vaikka retkeillä ja käydä rannalla, tai puistoissa. =) :hug: :flower: :attn: |O :wave:

Hei!!
Olen 27v. esikkoa odottava (LA 1.9.07) ja uusia tuttavuuksia kaipaava vantaalainen. Nyt lomien / saikkujen kuluksi kaipaisin uusia tuttavuuksia kahville, puistoihin jne. muista odottavaista tai pienten lasten äideistä- omat kaverit olen jo "kuluttanut" tahtomattani loppuun mahajutuillani... ;)
johannapaivi@hotmail.com

Yhteistyössä