yksinhuoltajat miten usein teillä omaa aikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Ja lähinnä totaaliyhärit... Itsellä yksi yö kerran 3-5kuussa, ei ketään joka ottaisi lasta esim. tunniksi että saisi käytyä kaupassa tai siivota rauhassa. Miten te muut jaksatte?

Totaali yh olen (eli ei säännöllisiä isätapaamisia ja kasvatus- ja hoitovastuu täysin mulla). Noin kerran kuussa on vapaa ilta/ yö + lisäksi satunnaisesti n. 2-3 kertaa vuodessa kahden yön vapaa. Vapailla ovat isovanhempien ja joskus (n. 4krt/vuosi) isän luona. Olen siitä onnellisessa asemassa, että isovanhemmat asuvat lähellä ja haluavat ITSE lapsenlapsiaan tavata ja yökylätellä. Siivoamiset hoidan lasten kotona ollessa ihan normaalisti ja kauppaan otan muksut mukaan. Vapailla, onpa ne sitten tunnin tai yön yli, en tee kotihommia, vaan jotain sellaista, mitä en lasten kanssa pysty tekemään.

Silloin kun oon töissä, tai sitten silloin kun tyttö on kavereiden luona. Sillon kun tyttö oli alle koulu ikäinen se haittasi jonkun verran, että ikinä ei saanyt sitä yöksi hoitoon, mutta ei enää. Kaikkeen tottuu, asenne kysymys.

Siis kyllähän mä nyt siivota ja kaupassa pystyn lapseni kanssa (lapsi 3v), mutta kyse oli siitä että miten paljon helpompaa olisi jos JOSKUS joku auttaisi esim ottamalla lapsen ulos tunniksi.
Kaikkeen tosiaan tottuu, enkä usein kaipaakaan omaa aikaa. Luksusta on käydä suihkussa ilman lasta :D

mulla on viikonloppusin jos lapsi on mummon luona... sais olla useinkin jos tarvii,yleensä on n.kerran kuussa yhen yön.. viikolla olis kiva joskus voida jotain harrastaa mut ei sille voi mitään,ei se nyt kauheesti kyl haittaakkaan.

Yhteistyössä