K
kysyy
Vieras
Miten hoidatte lenkkeilynne? Minulla lapset nyt 5 ja 7-vuotta. Joko voisivat 30-45 min olla yksin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Onko tässä olemassa jokin virallinen raja, milloin saa olla yksin? Minusta on ihan turhaa jeesustelua vastata tässä ketjussa, että ekaluokkalainen on silloin tällöin yksin tunnin. Minun ekaluokkalaiseni on ihan säännöllisesti joka jumalan päivä yksi tunnin kaksi tai kolme. Näin on tuhansissa muissakin perheissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Alkuperäinen kirjoittaja just:Onko tässä olemassa jokin virallinen raja, milloin saa olla yksin? Minusta on ihan turhaa jeesustelua vastata tässä ketjussa, että ekaluokkalainen on silloin tällöin yksin tunnin. Minun ekaluokkalaiseni on ihan säännöllisesti joka jumalan päivä yksi tunnin kaksi tai kolme. Näin on tuhansissa muissakin perheissä.
Täälläpäin on järjestetty ainakin työssäkäyvien perheiden koululaisille jälkkäritoimintaa koulun jälkeen. Vaikka periaatteessa pystyisinkin jättämään yksin ekaluokkalaiseni niin olisi itsellä parempi fiilis jos tietäisin että viettää aikaa ohjatussa toiminnassa. Kyllä sitä koululaiset ehtii myöhemmin olemaan yksin ihan tarpeeksi.
Tuokin tietty riippuu lapsesta, mutta miusta vaan lapset joutuu ottamaan nykyään hirveästi vastuuta ja olemaan yksin tosi varhain.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Alkuperäinen kirjoittaja just:Onko tässä olemassa jokin virallinen raja, milloin saa olla yksin? Minusta on ihan turhaa jeesustelua vastata tässä ketjussa, että ekaluokkalainen on silloin tällöin yksin tunnin. Minun ekaluokkalaiseni on ihan säännöllisesti joka jumalan päivä yksi tunnin kaksi tai kolme. Näin on tuhansissa muissakin perheissä.
Täälläpäin on järjestetty ainakin työssäkäyvien perheiden koululaisille jälkkäritoimintaa koulun jälkeen. Vaikka periaatteessa pystyisinkin jättämään yksin ekaluokkalaiseni niin olisi itsellä parempi fiilis jos tietäisin että viettää aikaa ohjatussa toiminnassa. Kyllä sitä koululaiset ehtii myöhemmin olemaan yksin ihan tarpeeksi.
Tuokin tietty riippuu lapsesta, mutta miusta vaan lapset joutuu ottamaan nykyään hirveästi vastuuta ja olemaan yksin tosi varhain.
NYKYÄÄN???? Sillon kun me oltiin pienempiä niin oliko kouluissa jotain iltapäivätoimintaa????