Yksinhuoltajan arkea :D

• Viestiketjun aloittaja Saa nauraa!
  • Ensimmäinen viesti
Saa nauraa!
Joopa joo. Soitin isäni tänne 23 aikaan illalla, kun kuulin selvää rapinaa ja pelkään hiiriä kuollakseni... No isähän tuli ja siinä vähän aikaa oltuaan rapisi taas... No minä seisomaan paniikissa sohvalle ja isä katsomaan mikä rapisee niin poikani (joka oli muka ollut vieressäni jo tunnin nukkumassa) olikin omassa huoneessaan nukkumassa :D Olin luullut, että poika on vieressäni ja sit ihmettelin, kun toisesta päästä taloa kuuluu rapinaa, vaikka me ollaan molemmat siellä :D

Kyllä hävetti! :D

Luuletteko, että tulee vielä kun rapisee? :D

kuule
asuttiin hetkenaikaa vuokralla yhdessä okt:ssa... makuuhuoneessa lampun paikalta entinen asukas oli vienyt kaiken mennessään, johdot vaan roikkui sieltä aukosta... noohm yönä muutomana heräsin, kun välipohjassa ravattiin kilpaa... olin jo vaipumassa uneen, kun muistin: se lampun paikka!! siinä on vaan aukko! no arvaa tuliko uni enää.. pelkäsin että ne hiiret tippuu siitä aukosta suoraan sänkyyn....

mies oli evakossa toisessa huoneessa ja huonosti nukkuva taapero oli vieressäni enkä siitä tohtinut siksi mihinkään lähteä... aamulla tarkistin (järki päässä jo) lampun paikkaa, niin eihn sieltä mitään hiiriä ois voinu tulla. ei se tietty kokonaan auki ollut, mutta yöllä oli toiset aatokset.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kuule:
asuttiin hetkenaikaa vuokralla yhdessä okt:ssa... makuuhuoneessa lampun paikalta entinen asukas oli vienyt kaiken mennessään, johdot vaan roikkui sieltä aukosta... noohm yönä muutomana heräsin, kun välipohjassa ravattiin kilpaa... olin jo vaipumassa uneen, kun muistin: se lampun paikka!! siinä on vaan aukko! no arvaa tuliko uni enää.. pelkäsin että ne hiiret tippuu siitä aukosta suoraan sänkyyn....

mies oli evakossa toisessa huoneessa ja huonosti nukkuva taapero oli vieressäni enkä siitä tohtinut siksi mihinkään lähteä... aamulla tarkistin (järki päässä jo) lampun paikkaa, niin eihn sieltä mitään hiiriä ois voinu tulla. ei se tietty kokonaan auki ollut, mutta yöllä oli toiset aatokset.
Joo mullakin on takka makkarissa ja pelkään kuollakseni, että ne tuolta välikatolta tulee jotenkin ton takan kautta mun makkariin :D Ihan tämmösiä realistisia juttuja, mutta etenkin yöllä sitä miettii kaikkea ihan hullua :)

Yhteistyössä