Yksinäisyys ahdistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lonely life
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lonely life

Vieras
Oon oikeasti tosi yksinäinen ihminen. Kun lapset on isällään ei ole ketään kelle soittaa. En ole edes vanhempieni kanssa väleissä (itsestäni riippumatta). Yksi kaveri on muttei vastaa, ja muutenkin on eri elämäntilanteessa kanssani, kun odottaa eka lasta ja mun nuorin on jo menossa kouluun. Ainut lohtuni on alkoholi ja lääkkeet, kun olen yksin.

Mäkin olen tosi yksin, vaikka ulkoiset puitteet antaa ehkä ymmärtää muuta. Mulla on mun mies ja lapsi, mutta siihen se jääkin. Okei, vanhempieni kanssa olen kyllä väleissä, mutta asuvat toisella paikkakunnalla ja meillä on sellainen vanhempi-tytär suhde, ettei siinä mitään miesvitutuksia tilitetä...Ystäviä ei ole ainuttakaan, ei missään päin maailmaa, ja itseasiassa en edes tunne KETÄÄN tästä kaupungista missä asumme, vaikka ollaan asuttu täällä jo useampi vuosi.
Mä kuitenkin yritän aktiivisesti tutustua muihin äiteihin leikkipuistoissa ja kerhoissa, yritän tehdä asialle jotain. Kaikilla vaan tuntuu olevan niin vahvasti ne "Omat porukat" joihin ei tuntemattomia oteta mukaan...
Sinulle kuitenkin sanoisin, että UNOHDA ne lääkkeet ja alkoholi, laita itsesi nätiksi ja lähde pää selvänä ihmisten ilmoille, ehkä sinäkin tapaat uusia kivoja ihmisiä vaikka terassilla!:)

Sen sijaan että hakeutuisit ihmisten pariin vedät viinaa ja lääkkeitä. Mä veikkaan että sä vetäisit viinaa ja lääkkeitä millä syyllä tahansa!
Ärsyttävää.

Siis en ota niitä yhtä aikaa. Lääkitys on paniikkihäiriöön, mutten ota alkoholia koskaan joslääkettä saman päivän aikana. Paniikkihäiriö on monen asian summa, takana raastava ero ja taloushuolet. Aloituksellani hain sympatiaa, en haukkuja,

[QUOTE="alkup.";26388653]Siis en ota niitä yhtä aikaa. Lääkitys on paniikkihäiriöön, mutten ota alkoholia koskaan joslääkettä saman päivän aikana. Paniikkihäiriö on monen asian summa, takana raastava ero ja taloushuolet. Aloituksellani hain sympatiaa, en haukkuja,[/QUOTE]

"Ainut lohtuni on alkoholi ja lääkkeet, kun olen yksin." Näin sä kirjoitit ja oletat että päätä pitäis silittää? Sekö on haukkumista jos vinkkaa mitä voisit ITSE HYVÄKSESI tehdä? :) Niinpä. Voihan sitä rypeä.

Juuri tätä en kaivannut. Aivan kuin olisin itse syypää pahaan olooni ja yksinäisyyteen. Olen kyllä yrittänyt löytää ystävää ilmoituksilla, mutten ole löytänyt.