Yksinäinen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palstailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

palstailija

Vieras
Heipä hei ..

Outo tunne mutta minusta tuntuu että minua vältellään ja vähätellään, välttely lähinnä kaveripiirissä mutta vähättelytyöpaikalla....

Mulla oli vaikeeta parisuhteessa tovi sitten ja nyt tuntuu ett ne jotka kyseli miten menee ei ota enää yhteyttä kun jatkoin suhdetta jossa oli ongelmia. Ei vaan ole helppoa lähteä monen vuoden suhteesta noin vain. Etenkään silloin kun on lapsia ..

Työpaikalla taas vaikka ne tietävät minulla olevan kokemusta alasta jolla nyt olen työharjoittelussa, ei arvosteta sitä mitä teen. Jos teen jotain itsenäisesti, se on aina väärin tehty vaikka olisinkin parhaani tehnyt mutta työpaikalla on eräs työntekijä jonka alueelle ei ole asiaa...kyseessä pesuaineet, jos niillä on jo paikka niin toki osaan latoa ne samaan paikkaan ....tämä henkilö oli 2 vk lomalla ja sen aikana en koskenut hänen alueeseen mutta paikka oli silti sekaisin kun hän palasi lomalta ...ja se toki meni mun piikkiin...Paikalla on toki muitakin jotka hyllyttää tavaroita sen mukaan kun niitä tulee..ja jos ne on väärissä paikoissa niin miunä saan syyt niskoille :/

Pomo jonka kanssa tein työharjoittelu sopimuksen olen monesti kuullut kuinka tämä päivittäin samassa vuorossa oleva sanoo selän takan jotain mitä minä olisin tehnyt väärin vaikka en ole edes kyseiseen tavaraan koskenut.

Olen saannut sen vaikutelman ihmisestä että hakee syyllisen mistä vaan kunhan se ei ole oma moka :/

Olenkin miettinyt josko mainitsisin pomolle jos mahdollista puhua hänelle kahden kesken

Tuohon toiseen asiaan en ole keksinyt vielä ratkaisua :(

Yhteistyössä