Yksinäinen lauantai mulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nipsu

Vieras
Meidän piti miehen kans lähteä vähän shoppaamaan tai ainakin katteleen ja mies oli jo luvannu et mennään ni mitäpä se sitten eile ilmotti,hän menee kotiin auttamaan porukoitaan pihatöissä tai jossain ja mä jäinki sitten tänään ihan yksin:(
Nyt se vaan sano ettei hän oo luvannu mitään mut kyllä se mun mielestä oli ihan lupaus ku viikolla sano et " mennään vaik lauantaina".No aamulla lähti sit ja mä jäin ittekseni ja nyt sit mietin mitä tekisin,ei mulla oo ees autoa et voisin yksin lähteä ja kun en tunne täältä ketään ni ei voi pyytää ketään kylään tai mennä ite,kaverit asuu monen kymmenen(n.50)km päässä et kai mä sit roikun netissä koko päivän vaik se ei todellakaan ollu mun lauantai suunnitelma.Harmittaa!!

Noi on tyypillisiä juttuja miehiltä, mutta mikset mene shoppailemaan itseksesi? Mäkin ajattelin roikkua netissä, jospa lapsi menis tossa samalla =D Vähän mä olen laiska mutsi. Jepadee. :P Mut niin kauan ko viihtyy, niin eipä ole urputtamista.

Munki piti lähtä pikkupojan kans kaupungille, mutta ei sit huvittanutkaan... Mies lähti isomman pikkupojan kans luisteleen ja uimaan ja mä sit SIIVOSIN ku ei huvittanu muukaan. Nyt tässä pidän kahvitaukoa ku pieni nukkuu ja meen jatkaan siivousta. Tylsä lauantai :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kitimama:
Noi on tyypillisiä juttuja miehiltä, mutta mikset mene shoppailemaan itseksesi? Mäkin ajattelin roikkua netissä, jospa lapsi menis tossa samalla =D Vähän mä olen laiska mutsi. Jepadee. :P Mut niin kauan ko viihtyy, niin eipä ole urputtamista.

no kun mulla ei sitä autoa ole ni vaikee lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
oisit mennyt mukaan niin hommat olis saanut nopeammin tehtyä ja sitten kaupoille :D

Olen ollu useesti mukana mut en mä jaksa siellä koko päivää roikkua ja kun niin odotin et viikonloppuna oltas yhes ku viikolla ei paljo keretty.

Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:
oisit mennyt mukaan niin hommat olis saanut nopeammin tehtyä ja sitten kaupoille :D

Olen ollu useesti mukana mut en mä jaksa siellä koko päivää roikkua ja kun niin odotin et viikonloppuna oltas yhes ku viikolla ei paljo keretty.

sielläkin olis saanut olla yhdessä :| ymmärrän tosin että harmittaa jos on sovittu jo jotain.. mut mitä ihanin ilma touhuta ulkona. mä oon täällä vanhempieni luona kans kaverina ja aikaa viettämässä. yritä nauttia nyt sitten vaik auringosta jos ei muuten.. =)

miehen mieli on ailahtelevainen... -meillä oli vaikka mitä suunnitelmia, mutta nyt mä yksin kotona ja vähän työhommia tässä samalla katselen. Tällä kertaa ei ollut ukon syy, mulla nousi eilen kuume ja tänäänkin on. Vähän vaikuttaa joltain vatsaflunssalta, sen verran tiiviisti on saanut vessassa ravata. mies ja lapset lähtivät kyläilemään ja palaavat vasta illalla kotiin. :/ mä teen näitä työjuttuja. *huoh..*

voi sentään! mulla on sen verran nuorekas anoppi, että meillä olisi todennäköisesti käynyt niin, että miehet olis tehnyt pihahommat ja me naiset olisimme lähteneet shoppaileen. :) eikö teillä päin kulje bussit? pääsisit ittekses ostelemaan.

No onhan se hyvä et meni auttamaan mut kyl silti ottaa vähän päähän ja kun kuitenki tulee vasta illalla ja sitten roikkuu loppuillan netissä ni :headwall:
Miksei voinu mennä vaik huomenna ku kaikki paikat muutenki kii ni oltas tänään päästy menee yhessä ja sit olis menny huomenna sinne autteleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
No sun miehesi on kuitenkin tekemässä jotain hyödyllistä,toisin kuin mun mies.

Voihan sitä tietty hyödylliseksikin sanoa, mutta ei se kyllä missään pihatoissa ole; sanoisin että "puutarha"-töissä pikemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja pallero:

voi sentään! mulla on sen verran nuorekas anoppi, että meillä olisi todennäköisesti käynyt niin, että miehet olis tehnyt pihahommat ja me naiset olisimme lähteneet shoppaileen. :) eikö teillä päin kulje bussit? pääsisit ittekses ostelemaan.

no daa tietty kulkee mut en mä nyt jaksa jonku aikataulun mukaan mennä ja olen aika paljon laittanu rahaa bussimatkoihin....
Ja kun pointti oli tässä se et oltas menty YHDESSÄ kun oltiin niin sovittu(tai ei kai sit miehen mielestä mut mun mielestä ainakin)

Niin mutta teidän miehet sentään herranjestas välittää teistä eikä vaan ryyppäile viikonloppuisin!
Olkaa nyt edes siitä onnellisia,että teillä on kunnollinen mies =) Kyllä mäkin mielellään tylsistelisin kotona,jos mies olisi vaikka harrastamassa jotain tai muuta..

Alkuperäinen kirjoittaja eppu epäluuloinen:
No sun miehesi on kuitenkin tekemässä jotain hyödyllistä,toisin kuin mun mies.

Voihan sitä tietty hyödylliseksikin sanoa, mutta ei se kyllä missään pihatoissa ole; sanoisin että "puutarha"-töissä pikemmin.

no jos on "puutarha" töissä ni toivottavasti tekee kunnon jälkeä sit ettei mee päivä ihan hukkaan.

Niin mutta teidän miehet sentään herranjestas välittää teistä eikä vaan ryyppäile viikonloppuisin!
Olkaa nyt edes siitä onnellisia,että teillä on kunnollinen mies =) Kyllä mäkin mielellään tylsistelisin kotona,jos mies olisi vaikka harrastamassa jotain tai muuta..

mä olen kyllä onnellinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja pallero:

mä olen kyllä onnellinen :)

Hyvä ja tottakai on välillä tylsää,mutta kyllä se sunkin mies sua rakastaa :D

Yhteistyössä