Yksinäisiä äitejä Espoosta?

Äiti 23v ja pojat 2v ja 6kk etsivät tosi ystäviä. Päivät käyvät välillä pitkiksi kotona kykkiessä. Eikä ystäviä oikeasti ole. Olen iloinen, huumorintajuinen ja tempperamenttinen. Pojat ovat luultavasti tulleet äitiinsä. Toivottavasti löytyisi joku samankaltainen äiti jonka kanssa voisi jakaa niin ilot kuin surutkin. Toivottavasti tykkäisit tehdä muutakin kun istuskella kotona. Eli siis löytyisikö muita oikeasti yksinäisiä äitejä espoon suunnalta?
 
Liz81
Heippa!

Tässä olis 22 vuotias 3 lapsen äiti espoosta. Lapset ovat 4vee, 3vee ja 10kk. Asustellaan tällä kilossa. Muutettiin marraskuussa takaisin etelään tuolta rovaniemeltä. On alkanut todella kaivata uusia ystäviä. Muutamia on saanut, muttei sellaista jonka kanssa vois jutella mistä vaan peläten jos se nyt tulee kateeliseksi. Eli jos kiinostaa tutustua paremmin ni laita meiliä: marcia81@welho.com
 
Moi.Asustetaan Espoon Matinkylässä,ihan täs ison omenan vieressä.Oon 23vuotias ja Jesse poitsuli on 5kk.Olis kiva saada kahvittelu,lenkkeily ja juttuseuraa muista mammoista.Kirjottele mulle Johki.ruo@jippii.fi
 
Täällä ois kans Espoosta yksinäinen äiti... :D Olen 23v ja pieni tyttö 7kk. Asustellaan tässä Eestinlaaksossa. Kaikki jotka kaipaailee ystävään niin laittakaa viestiä kati.kauppi@pp.inet.fi =)
 
Hei!

Olen 21-vuotias kotiäiti läheltä Isoa Omenaa. Poikani on 1½-vuotias, perheeseen kuuluu myös koira ja aviomies, joka on päivät töissä. En tunne koko kaupungista ketään, joten ystäviä kaivataan jutustelemaan, lenkkeilemään, kahvittelemaan ja tietysti myös leikkikaveriksi pojalle.

Mailaile: tsn82@hotmail.com , niin tutustutaan paremmin! =)
 
kite-kat
Siis... tänne sen vastauksen piti tulla....

Olen Espoossa myös asuva (matinkylä) 31v kahden lapsen äiti. ( 11v poika ja 2v tyttö) ja la. olisi 7.10.04

Meilatkaa jos kiinnostaa ...

Osoite on kite-kat@suomi24.fi
 
täällä myös yksinäinen ei ihan vielä äiti vasta kohta:)(laskettuaika14.6)eli kohta puoliin äiti espoon suvelasta kaipailisin ystäviä rupattelemaan ja liikkumaan.meilaa tai pirauttele annemari-@luukku.com / 041-5832959
 
Jonon jatkoksi... :)
Minä 31-v, 2 lasta ja mies, Länsiväylän tuntumasta.
Uusia ystäviä kaipaisin kovasti äitiysloman arjen piristykseksi!
Mielenkiinnonkohteina ulkoilu, matkustus, sisustus, maailman parannus,... Kaikki yhteydenotot tervetulleita!
maryoriitta@yahoo.com
 

Yhteistyössä