yksinäinen

  • Viestiketjun aloittaja :'(
  • Ensimmäinen viesti
:'(
Miks mun pitää aina olla se, joka pyytää kavereita johonkin? Miks mun pitää olla aina se, joka tarjoo kahvilassa, leffassa ja ihan joka paikassa? Tai kaverit tuntuu automaattisesti olettavan, et jos johonkin mennään, niin mun pitää maksaa, muuten heillä ei koskaan ole rahaa. Miks mua ei koskaan pyydetä mihinkään? Tai jos pyydetään, niin sit tyyliin puolen tunnin varoitusajalla, jolloin en pääse lähtemään ilman lapsia.
Mikä mussa on vikana kun kukaan ei halua olla mun kanssa :(
 
nainen25
Nouse siitä kynnysmaton asemastasi.

Minäkin olen aika yksinäinen vieraalle paikkakunnalle muutettuani, mutta kynnysmatoksi en rupea. Ei kai kenenkään kaverin velvollisuus ole tarjota varattomille tai varalliselle yhtään mitään leffalippuja tai kahveja?
 
ap
mä tarjoon mielelläni jos jollain on synttärit tm, mut sit se on vaan menny siihen, et kukaan ei lähde jos en sano tarjoavani.kellään ei silloin ole rahaa. ja jännä juttu on se, et he kaikki käy töissä, mä olen kotihoidontuella kotona..

mä olen hyvä kuuntelemaan ja yleensä he kertovatkin huoliaan ja murheitaan. mut jos mulla on joku ongelma, ei te mieli siitä puhua, kun tuntuu ettei heitä kiinnosta pätkääkään. mulla oli joku aika sitten tosi vaikea ero miehestä, muttei kukaan kysynyt miten mä voin. en sitten viitsinyt alkaa tilittämänkään, kun he eivät ensinnäkään pitäneet koskaan tästä miehestäni ja kuulin jo kerran "mitäs minä sanoin".

:(
 

Yhteistyössä