Yksinäinen perheenäiti etsii kirjeystävää Keski-Suomesta

Heippa! Etsin ystävää sinusta kotiäiti joka olet joutunut kokemaan monenlaista
elämässäsi mm. sukulaisten, vanhempien tai ystävien yms. asioiden keskellä?
Jos tunnet, että olet käynyt lävitse monenlaisia hyrskynmyrskyjä synnytyksen jälkeen sekä yrittänyt väsymiseen asti "taistella" sukujesi keskellä pitämällä omia ja perheesi puolia? Jos koet jääneesi yksin ja ulkopuoliseksi kaveripiiristä erilaisen elämäntilanteesi vuoksi, koska sulla ei ole ollut ymmärtäviä eikä auttavia käsiä lastenhoidossa tai arjessa auttamassa, kun olet tarvinnut olet se ihminen jonka kanssa voisin kirjoitella.Olen myös ollut sitkeä ja hakenut paljon apua itselleni, mutta nämä "auttavat tahdot" ovat vaan pahentaneet tilannettamme asian liiotteluilla. Eli olen saanut kokea monenlaisia vastoinkäymisiä tässä kaiken keskellä ja miettinyt mitä tämä tarkoittaa? Musta löytyy se vahva ja voimakas nainen jolla on paljon luovia kädentaitoja ja lahjoja ja positiivista ja iloista luonnetta, mutta olen tässä perhetilanteessamme menettänyt uskon elämään ja siihen, että se kantaa.
Rakastan luontoa ja syksyä ja omaan myös henkistä näkemystä tähän maailmaan joten olen myös kaiken tämän myrskyn keskellä hyvin sympaattinen ja ymmärtäväinen ihminen joka haluaa vain ymmärrystä osakseen ja ystävää jonka kanssa voisi jakaa näitä asioita! Mä olen odottanut sun yhteydenottoa joka tunnistat itsesi, että haluaisit kirjesystäväkseni.
Ja toivon asiallisia yhteydenottoja kiitos!
Meilini: kuurankukka79@gmail.com
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä