yksin lasten kanssa kotona hermorauniona!!!

• Viestiketjun aloittaja mol
  • Ensimmäinen viesti
mol
En vaan kestä omia lapsiani YHTÄÄN!!! Olen väsynyt ja haluaisin hoitoapua edes kerran joka toinen viikko, mutta ei ja tuloksena oma sekoaminen. Hoitopaikkaa ei saa, koska olen kotona ja paikat täynnä. Tällaista viimeiseksi haluaisin lapsilleni, mutta en voi asialle mitään.

yks vaan
ota yhteyttä lasten suojelu toimistoon ja sano että olet todella väsynyt tilanteeseen josko sieltä tulisi apua. Ei ne siis minnekkään vie vaan itse sain apua kaksivuotta sieltä ja sain intessiivi jakson missä sieltä tuli kaksi ihanaa henkilöä kerran viikossa auttamaan erinäississä asioissa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Olisiko aika lähteä töihin tai kouluun? Jaksaa enemmän kuin on muutakin kuin se koti ja lapset.
todellakin ja haluaisinkin. Töihin ei vain ole niin helppo päästä, opiskeluun ei ole varaa, koska iso asuntovelka hartioilla, hanttihommiin kyllästynyt, kun olen kuitenkin opiskellut aika lailla. Vaikea löytää aikaa ja energiaa onnistuneiden työhakemusten tekemiseen...

Mistäs päin ap on? Kuinka monta lasta sinulla on ja minkä ikäisiä? Jos satut asumaan lähellä niin voitaisiin katsoa jos vaikka joskus toisit muksut meille vaikka muutamaksi tunniksi päiväseltään niin saisit omaa aikaa edes sen verran.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja M-38:
Älä nyt heti hermostu,mutta nöyrempi asenne töitä kohtaan.
Sitä on tehtävä mitä tarjolla on.
näin on, mulla nöyrää asennetta ollut viimeiset 10v. Kunnes tein lapset ja nöyryyden olisi vain jatluttava. Turhauttaa. Olisi vihdoinkin ihanaa päästä tekemään kunnon haasteellista työtä, jossa näkyisi tuloksiakin. Hanttihommat ja kotityöt eivät sitä ole!

Kotityöt on joillekkin jopa liiankin haasteellisia,no joo....
Oon kuitenkin erimieltä siitä etteikö ns. hanttihommista löydy haasteita.
Tosin mikä on "hanttihommaa"?
Insinöörille teknikon työ on hanttihommaa,mutta uskon teknikon ammatissa olevan haasteita.

Kyllä kotitöissä ja lapsien kasvatuksessa näkee tuloksia ja saa kohdata haasteita. Lapsien kohdalla tulokset eivät vain näy heti, mutta ajan kanssa kyllä alkavat näkymään.
Ja kyllä aina kun opettelee uuden työn uudessa paikassa saa varmasti kohdata jonkinlaisia haasteita...

Yhteistyössä